Presentační video Kart centra

tnkartcentrum-6.jpgTak a jak jsem včera psal, tak je hotový presentační video Kart centra. Majitel volal, nadšenej velice, takže i já mám radost.

Aa snad se bude líbit i vám. Doba střihání – 2hodiny komplet.

Tu je to. 

If you can see this, then you might need a Flash Player upgrade or you need to install Flash Player if it’s missing. Get Flash Player from Adobe. This error may appear if the URL path to the embedded object is broken or you have connectivity issue to the embedded object. Powered BY XVE Various Embed.

27 komentářů pod “Presentační video Kart centra”

  1. Los tomanos

    Šel bych hned…

  2. Duchna

    Mazec, chápu že byl šéfík Kart centra nadšenej.

  3. kubiczech

    Taky bych hned šel – takže se video povedlo a účel splnilo.

  4. ddd - andy

    Je to BOZI! Rychlý střihy – vše – pecka! :)

  5. Deny

    Ty jsi opravdu kluk šikovnej, čéče. Být majitelem Kart centra, byl bych také spokojen.

  6. Čárys

    Možná v neděli, stejně jsem s chlapíkem domluvenej na nějaký schůzce…takže možná v neděli večer race? Duchna předpokládám bude pro : ) On je pro každou špatnost, vidím u něj velkej potenciál !

  7. Duchna

    Na motokáry půjdu vždy, i kdyby trakaře padaly.

  8. blue

    bych se možná přišel minimálně podívat… bude nějaký info tady?

  9. Čárys

    asi na telefonu, stačí cinkout kolem poledního…v neděli..

  10. Los tomanos

    Asi bych taky přijel, možná se ti ozvu ;)

  11. thomas

    zvažuju jestli investovat do navštevy pražskýho rallysprintu.. (drifty na klusáckym oválu v chuchli jsou epesní!!) nebo si je užít přímo v motokáře.. nebo natankovat do imprezi.. nebýt Vánoc za dveřma, tak jdu do všeho!

  12. Čárys

    osobně bych natankoval do Imprezy a neřešil : )

  13. mazlik

    hmm dobrej song od prodigy, jak se ale menuje sakra :D

  14. Duchna

    The Prodigy – Omen – Album: Invaders Must Die

  15. djurda

    Rozhodně lepší než to porno, co se tam točilo :)

  16. hajes

    paradni video. jeste ho zbavit pokladani. pocitej s tim jestli video bude nekde na webu kart centra, tak po tobe pujde OSA skrz copyright na Prodigy Omen :-P

  17. hajes

    thomas: co resis, FIA 120 oktanu palivo do Imprezi je jedine reseni pred vanoci a po cely rok. nechapu, ze resis nejake dilema ;-) co mas za Imprezu?

  18. Čárys

    4: hajes : Jsem v klidu. Neco jako 72O.cz production totiž oficiálně neexistuje : ) Já to nestříhal. Nevím kdo to stříhal. Nestříhal jsi to ty ? Nebo to byl Andy ? Já nevím : )

  19. thomas

    hajes: mam 2.0 GX z roku 2002.. žádná STíhačka, ale na sněhu je ten výkon až dost:)
    120 oktanů!? to nevim co by na to řekla řídící jednotka:D

  20. hajes

    2carys: naposled jsem strihal pred 8 lety :-P uz me to prestalo bavit

  21. hajes

    thomas: mel jsem klasiku z roku 1997 v kombiku, nez jsem ji oprel o sloup pri jedne z “RZ” :o) bez turba je to slabe, ale na rozjezd nema konkurenci diky AWD. proc jsi nekoupil turbo verzi? v cr jsou subaru pekne drahy sem se dival.

    ridici jednotce je jedno co tam lijes (tak dlouho dokud senzor klepani nehlasi vibrace :o) , kdyz tam nejsou mapy prepne se do “servis” modu a budes mit vykon trabantu :-P

    na snehu je sranda se subaru, ale chtelo by to DCCD (elektronicky ovladatelny mezi napravovy differencial) s AWD 50/50 moc srandi neni. siroke vyjezdy, LSD rychle dorovna jakykoliv prokluz kol. ale srandy je porad dost :o)

  22. thomas

    hajes: chtěl jsem pořídit co nejlevněji a myslel jsem, že atmoška bude o dost mín papat, ale opak je bohužel pravdou:( A taky bych to nerad hned nekde oprel;) Dneska bych ale šel určitě do turba.. zatim teda jen WRX.
    DCCD je dobrá věc, když si hraju na parkovisty, tak bych docela uvítal víc výkonu na zadek, aby se eliminovala nedotáčivost. Ale při RZ na sněhu je 50:50 myslim téměř ideální.
    Co bych nejvíc ocenil, je LSD i na zadní nápravě a ne jen mezinápravovej…
    Sranda to je mega:)) a hlavně za každého počasí:) dokud nevysí na briše tak furt jede!

  23. thomas

    nevisí teda:)

  24. hajes

    thomas: subaru atmosfericke i turbo papaji stejne pri normalni jizde. kdyz delas krawiny na snehu 16l/100 atmosfera a tak 20-25l/100 turbo. samozrejem beru v uvahu standartni tovarni verzi Imprezi WRX.

    Subaru AWD system byl vzdy LSD na kazde naprave + mezinapravovy diferencial s viskoznim parovanim. pokud to nezacali sulit u novejsich modelu. Bez zadniho LSD, je mezinapravovy diferencial k nicemu ;-) starsi verze Imprez.Legacy meli i redukci do terenu. Nove verze tuhle packu uz tusim nemaji. s redukci je jeste vic srandy 2 rychlost je jak 1. paradni tocivy moment. jedinej problem pak uz je paleni mezinapravoveho difu :-D

    nejspis budes mit poskozeny LSD na zadni naprave pokud nefunguje. po delsi jizde ohmatem zjistit teplotu zadniho diferencialu. pokud je hodne horky, tak je tam neco spatne. typicka zavada je prosakovani oleje. jestli mas zasrany zadni dif od oleje, tak ti tece tesneni a ideal je pretesnit a hlavne zkontrolovat hladinu oleje.

    pokud ti jde blbe radit prevody, je dobry dat do prevodovy ridsi olej. ja mel trosku starsi auto a klasika synchrony mezi 3-2 stupni uz byli slabe. ale razeni s dvojtym vyslapovanim spojky jak ve Ventre je taky sranda :o)

    Nedotacivost je klasika u vsech aut pro verejnost ;-) Je to bezpecnostni vybaveni kazdeho auta, jelikoz nedotacivost je instiktvni a lidi automaticky zvednou nohu z pedalu a toci volant. kdezto prtetacivost je tezka srovnat, obzvlast kdyz mas pomale ruce a nohu jak vetsina.

    Reseni nedotacivosti ma dve reseni. Jednoduche a zadarmo reseni je dofouknout zadni pneu na stejny tlak jako u prednich (muzes i zlehka vic, ale zase neprehanej at nejezdis smykem kazdou zatacku n amokru ;-). Druhe jiz placene reseni je koupit zadni stabilizator (nejspis ho tam nebudes mit jako vsechny “normal” ne WRX verze), ktery bude tvrdsi jak predni. Nejlepsi reseni je od http://www.whiteline.com.au/ Tusim zadni stabilizator stoji kolem 3500Kc v prepoctu. zalezi jestli to nekdo dovazi do cr. pokud mas zajem muzu ti to poslat z britanie. tady stoji tusim nejakych 100-130£

  25. thomas

    Ty jo, tak to mam asi mezery v subaru vzdělání.! ja myslel, že mam jen tu viskospojku a 2 obyč. otevřený diffy.
    Když jsem totiž koukal na tech. specifikaci loňských WRX a WRX STI tak tam zdůrazňovaly, že WRX má kromě mezinápravy i zadní samosvor a STI má přední i zadní samosvor.. ale možná že jen chybně považuju LSD a samosvorný diff. za to samé..
    Tohle budu muset ještě progooglovat;)

    Co se týká tužšího řazení to je docela běžné u subárek:) Mě jde výrazně hůř podřazovat na 1, ale to v normálním provozu není potřeba a při hraní to řeším právě tou redukcí. (Redukce se běžně montovala do atmosférickejch kombíků, což je můj případ)

    Jinak ladění atmošky v plánu nemám, to budu radši šetřit na turbo.. to vyjde možná i levněji:)) Jediné co jsem poladil je ocelovej plech pod motor a převodovku – to se ted v ČR docela hodí.

    Jojo Británie je motorportu země zaslíbená, co;) Tam obyč. auta ani moc nejezdí – všechno většinou GT, RS, S atp.:) A ceny ojetin no jéje:) Průser je, že jezděj na “špatný” straně.. a japonci bohužel taky..

  26. hajes

    vetsina “normalnich” modelu ma vse reseno viskoznim difem, jen predek je tusim torsen. colin mcrae serie jako RB350 nebo jak to vse oznacuji, C type atd. maji torsen dif i vzadu tak jako quattro system. tvuj model bude mit, tak jako muj byvali, viskozni diferencial. tudiz jestli ti nefunguje zadek, pak mas malo oleje v zadnim diferencialu. coz je klasika protoze ten diferencial casto tece. da se velmi jednoduse pretesnit.

    atmosfericky auta nema cenu ladit. pomer cena/vykon je tragedie. muzes dat decat nerez vyfuk (30 tisic), peremapovat ECU (pokud to nebude nejakej cinskej EEPROM vypalovac, tak aspon 3000kc) a mas tak max 10% vykonu :o) prekopat vnitrek motoru je zbytecne bo za ty penize si koupis 2 turbo subaru u kterych se to vyplati vic :o) podvozek je super uz sam o sobe, ale je tu spousty prostoru pro lepsi podvozek. nezavisle zaveseni kol mcpherson system a multilink vzadu. tolikrat jsem s tim narval do patniku, pri smyku bokem a daval tomu poradnou kudlu v terenu a VUBEC NIC SE HEHLO :o) u skodovky, se spatne pohnes v aute a mas rozhozenou geometrii.

    souhlas jsou to kokoti a jezdi v protismeru. dneska uz tu jezdi same “nakupni” voziky. zdrazili pozjisteni a silnicni dan, ze lidi uz neridi zadne vykone auta. taky sem presel na fabii 1.9TDi. slusnou turbo imrezu sezenes za 3000£, pojisteni 1000+£ rocne, silnicni dan 450£/rocne. nekup to kdyz za 2 roky to auto zaplatis ve zkurwenym povinnym pojisteni.

    posli mi mail na info@hajes.org poslu ti manualy k subaru co mam. kdyz se ti neco posere, vse mas v manualech nebo aspon vis jak to funguje a zbytek poladis kladivem :o) me se nikdy na subaru nic neposralo. tady je hlavni problem rezivejici vyfuk, tudiz nerez vyfuk je jedina volba. pak jeste rezivy plnici hrdlo nadrze, protoze ho kokoti vedou odkryte skrz kolo. taky casto praska napinaci pruzinka k 1-2 prevodu. pak klasika zasekly termostat :o) pocitej s tim, ze budes menit pneu kazdyho pul roku, obzvlast jestli budes delat casto krawiny ;-) nezapominej na AWD nepatri asymetricke pneu, jinak zkurwis mezinapravovy diff

  27. hajes

    drobna oprava chyby…podle manualu maji normal verze diff s vizkonim parovanim v predu/stred/zadek. STi verze maji vzadu mechanicky diff (typ torsen tusim). ono hodne zalezi co mas za verzi. Japonsko, USA, UK verze. Kazda je jinak sprasena :o) MOje stare subaru treba officialne neexistovalo. Subaru Impreza Estate 2.0 16V GL (mela byt UK verze)

Komentář: