Singltrek pod smrkem

singltrekpodsmrkem-5.JPGLos Tomanos se ženou a přítelem s přítelkyní vyrazili na přítelský pojezd singletreckem pod Smrkem.Takžeabychom tento týden přinesli průřez všema bikovýma disciplínama – tady je po slopestylu, pumptracku, sjezdu trocha toho pěkného XC.

Už když se stavěl singl, řekl jsem si že tam musím kouknout. Naštěstí
moje nadšení sdílel  i Roman. V týdnu se domlouváme že tedy ano, v
sobotu jedem, vypadáto že Roman vyměkne, protože celý týden prší,
nakonec se počasí umoudřilo a tak první červnovou sobotu vyrážíme.

Singltrek se nachází kousek za Libercem, z Prahy cca 150km, kousek to není ale což, chcem tam. Jelikož jsme si chtěli připadat jako pánové lesa, bereme sebou ženy s jejich XC koly a jsme zvědaví jak se nato budou tvářit. Cesta docela neutíká, v Praze na spojce zácpa kdy za půl hodiny popojíždíme o 2km, paráda… Sraz si dáváme v Mníšku, máme hodinu zpožděním, Roman na nás nakonec další dvě….  Protože se nám chce čůrat nevydržíme to a jedem hledat singl. Nové Město pod Smrkem trefujem pěkně, horší je to ze singlem, vzdávám debatu s evidentně nahluchlým dědou, který mě pořád posílá na fotbalové hřiště. Radí až hodná paní na sekačce která projíždí městem, díky :)

Auto se dá nechat u začátku singlu, stačí se jen obléknout a vyrazit…  Kdo by čekal jízdu přímo z kopce, nebo po rovince tak je vedle. Všechny čeká nepěkné stoupání, odměněné parádní cestou dolu, holky nás trochu nechápou když nacházíme odbočku na singl a strkáme sedlovky do rámu…. Singl je moc pěknej, uzká bikroska z hlíny, samej hup, otáčka, hup, zatáčka a občas louže. Louží tu pár je, celej tejden pršelo a tak se není čemu divit….

Užíváme si singl, máme usměv na tvářích, občas počkáme na holky, občas je pustíme před sebe abychom měli koho dojet a cítili se jak bohové. Docela rychle dorážíme k občerstvovačce u sudu, napajíme se lezem znovu na kopec po asfaltce, nacházíme singl, ten má ale jednu velkou nevýhodu. Vede do kopce. S Romanem na kopci nasazuji náš styl: „pochytej co nejvíce bahna na jakýkoliv oděv“ a letíme zpět k autu. Jedu první a proti mně najednou dva XCčkaři kteří na mě hulákají že jedem v protisměru…. Vysvětlujeme jim že ne-e, oni nám za oplátku řeknou že naše orgie jsou u konce. Za sedmero zatáčkama a za sedmero loužemi končí singl. Velká škoda, byla to velká zábava.

Musím říct že všichni jsme si to užili, i holkám se líbilo. Sice jsou trošku potlučené zato kupodivu čisté. My nemáme ani škrábanec, zato jsme špinaví až za ušima…. U aut klasická kecačka a občerstvovačka.  Cestou domů ještě večeře v zahradní restauraci kterou nám zpestřuje západ slunce.

Kdyby chtěl někdo víc infa tak tady http://www.singltrekpodsmrkem.cz/

A protože nikdo nechce koukat na špinavé kluky, tak na fotkách jsou jen holky…

Rychle a stručně Váš

- Los Tomanos -

singltrekpodsmrkem (1).JPG singltrekpodsmrkem (2).JPG singltrekpodsmrkem (3).JPG
singltrekpodsmrkem (4).JPG singltrekpodsmrkem (5).JPG singltrekpodsmrkem (6).JPG
singltrekpodsmrkem (7).JPG singltrekpodsmrkem (8).JPG singltrekpodsmrkem (9).JPG

20 komentářů pod “Singltrek pod smrkem”

1. Duchna

4 : Los Tomanos: Můžeš to nějak srovnat s mým reportem z minulýho roku http://720.cz/?p=11935 , zda se za ten rok něco změnilo, přistavěly se další části singlu, jestli je již doplněné značení a nástup na singl od sudu je již zřetelnější (podle fotek koukám že jste přijeli z druhé strany) Prostě jestli má smysl abych se tam někdy vrátil. Minulej rok mě totiž bavil jen dojezd k nástupnímu místu kde jsi parkoval a pak pojezd od Hubertky k Sudu (ten má skvělej flow), zbytek mě trochu iritoval (hlavně ta dlouhá asfaltová vložka – stoupání na Červený Buk). Díkes moc.

2. tomaass

stydim se, že to mám takovej kousek a ještě jsem tam nebyl, to se dá jezdit pořád dokola ?

3. Duchna

4: tomaass : dá dá ale asi tě to omrzí, nejlepší je lítat Hubertka – Sud, nahoru po lesní cestě kolem a dolů po singlu, takhle jsem si to dal asi 4x po sobě.

4. Pádlista

To jste si to dali jenom jednou? :o

5. Los Tomanos

Duchna: odpol nastuduji a odpovím…. Jinak od hubertky sudu je to dobry, ale vic mě bavil od asfaltky k hubertce…
    Pádlista: Ano, jen jednou, stydím se :( chtěl jsem dvakrát ale nebyl čas…

6. Schwara

Taky tam chceme na rodiný výlet. BTV, zrovna včera jsem čet člának o singlech pod Smrkem v Respektu…

7. mmrakk

dovolím si také komentář… byl jsem na singltrekpodsmrkem teď během měsíce dvakrát, jednou bylo docela hnusně i pršelo a podruhé zas nádhera slunce, nicméně pokaždé to bylo výborné a já i můj Reign X jsme si chrochtali blahem!!! Co se značení týče, tak nebyl problém a to jsme tam poprvé byli všichni poprvé. Po druhé jsem tam byl teď minulý víkend a bylo už trochu znát, že je to používané a sneslo by to lehčí údržbu. Jak hodně pršelo tak se někde vytvořili slušné bahenní lázně, ale celkově to přebije pocit nadšení. Je to opravdu úžasně hravé. I ten asfaltový úsek se dá skousnout neb slouží hlavně k nabrání výšky. My jsme začali vždy u Obřího sudu a ani příště bych neměnil. Celkově doporučuji všem, kdo rádi kolo. Je to takový delší pumptrack a tedy ten kdo umí, bude vřískat nadšením – doslova!

Péťo, a kdy vyrazíme my dva na romantický výlet ? andyho sebou neberu, neboť by nás strhal…

9. Jakub Šosvol

Všem doporučuju.

Veliké stěstí že mám singl cca 15min od baraku :)))
    Už se těsím až vybudují další kilometry stezek.

10. Petr Heinik

Navrhni termín, vemu kola a uděláme test ride.

11. Vlčák

Jel bych taky na test ride.

12. Los Tomanos

Ducha: Tak hele jako, jó. Od dob co jsi tam byl klucí do hodili do klidu…:D Značený to je, akorát naše nástupní místo ne (ale odvodil jsem z mapy)…. Bagr už je fuč, vše je krásně čisté a hebké. Jediný co bylo na h…….o sou louže, bylo jich tam pár opravdu hlubokejch… Mokrý boty mluví za vše…

13. Duchna

4: Los Tomanos : a nějaký rozšíření singlu už se taky stalo nebo je to furt při starým, i když teď koukám na tvojí fotku informační tabule a je to ta samá, hm čekal jsem že za rok tam přibudou nějaký kilometry ;((

14. blue

Čárys: až dohodnete termín, objeví se tu info? kdybych mohl, přidal bych se, rád bych si zajezdil s ikonou českýho bajkovýho internetu :-)))

15. Los Tomanos

Duchna: Nepřišlo mi že by něco přibudlo….
    Čárys: Dej termín, asi bych se přidal, nenechám si ujít jak to jedeš na DéHáčku :)

16. kojc

My vyrážíme pod smrk a na rychlebský stezky příští týden. Pokud ovšem vyjde počasí.

4 : Blue : Voe :) Jasně, info sem dám.
    4: Petr Heiník : Chytil se na návnadu ! Paráda. Takže já to vidím…koukám do kalendáře na první volný víkend…teď Spindl, za tejden na Mesíc Francie, pak Monínec…pak žena odjíždí do Ameriky, pak jedu na poloostrov Pula potápět se na tejden, pak zpět do Francie, a koukám…21 srpna volno. 22 musím v Praze na letiště, odvézt tam maminku američanky, co tu bude u nás rok bydlet.

Hurá, 21 srpna mám volno !!!
    Muhahaááá

4: Los Tomanos : Jak psal Petr, budou AM kola, na Dh bych to nejel – smrt jasná : )

Padám do města, pápá ve 12h…

19. Kuba

Malá připomínkla, na začátku singlu je mapa, na který je mimochodem napsáno že se jezdí jedním směrem, když se najde víc takovejch jako vy který pojedou opačným směrem a ve finále z toho mají ještě prdel tak se tam moc dobře ostaní nesvezou.
    Jinak s těma loužema souhlasim. Na hodně místech je to udělaný ne uplně šťastně, chtělo by to odvodnění a pak už by to nemělo chybu.

20. Los tomanos

Kuba: Já jel dobře, oni jeli zle…. Takže klid, mrk, mrk :)