Racing v Kart Centru

kartcentrum.jpgTakže protože je zima a nedá se toho krom blbnutí s autama moc dělat, tak vám poskytneme materiál o blbnutí s autama. Andy, Duchna a Čárys inside

Zima je v Praze zlá, dává moc. Všichni se řítěj na silnicích jak kdyby bylo léto a skáčou ze silnic do polí jak střelený srny. Viděl jsem to celou cestu z Tábora do matky měst, hrůza. Kam chvátáte, lidi ? Pokud chcete závodit tak si radši zajeďte zablbnout jako my, na uzavřenej okruh – např do Radotína. 

kartcentrum-10.jpg

Po lezení na Smíchovský stěně jsem byli domluvení s majitelem Kart centra, že zajedem a pojezdíme u nich – vše free – za což jsem se uvolil sestříhat pro Kart centrum nějaký video. Dělám to teď takhle často a skoro všude a vždy mi to vychází – až bych nečekal jak často. Občas jsem rád, že mám takovej žánrovej rozptyl, protože nabídky neodmítají snb střediska, bike areály, potápěčský centra, atd…a reference na 70 videí sestřihanejch za letošek je taky víc než dostatečná vizitka. Prostě se bavím, (za postprodukční práci), zadarmo. Tuhle akci domluvil Andy, a opět to klaplo. 

Takže přijíždíme do Kart centra, voláme majiteli, představujeme se, objasňuju co bych chtěl a co dodám a kdy, dostáváme jízdy a jdeme to polítat. Domlouváme si přístup po celý trati během ježdění, aby byly akční záběry, fasujeme vstupy a berem helmy a zabíráme formule.

 kartcentrum-3.jpg

321 a race je tady. Andy samozřejmě někam mizí, protože on je děsně rychlej, jako jedinej ze známejch co vím tu má vyjetoutu rychlejší formuli. Má to chlapec neskutečně v paži, fakt koukám. Filmujeme průjezdy, nárazník na nárazník, plnej a do plnejch brzd, no prostě fakt race. 

Po dojetí první desetiminutovky jdem na čájo a pak na další jízdu. Já běhám po trati a beru nejlepší místa, klucí závoděj jak kdyby šlo o finále F1 a smrad spálenýho benzínu tomu dává tu pravou atmosféru. Duchna je vyloženě nadšenej, Andy zajíždí opět nej časy a klucí v dílně makaj na opravách, protože občas to tu někdo zle rozmotá do manťáku a ani o fullcontakty není nouze – jak říkám, racing.

Tak to šlo dál. Plyn, brzda, plyn, brzda…

kartcentrum.jpg

Ceny v Radotíně jsou teď v zimě tuším 180,- na 1o minut, což je samo dost, protože za to s BMW budu jezdit hodinu, ale je to v relativním teple, s partou kámošů a s motokárama, který tě školej fakt hodně. Takže zábava na odpoledně, na pár jízd, proč ne. 

Aspon když dáš ránu, tak to za tebe opraví mechanik : )

Tak třeba zase někdy. 

A stránky jsou třeba tady : 

Fotky nafotil Andy a video jsu sestříhat já. Bude asi zítra…

kartcentrum (1).jpg kartcentrum (10).jpg kartcentrum (11).jpg
kartcentrum (12).jpg kartcentrum (2).jpg kartcentrum (3).jpg
kartcentrum (4).jpg kartcentrum (5).jpg kartcentrum (6).jpg
kartcentrum (7).jpg kartcentrum (8).jpg kartcentrum (9).jpg
kartcentrum.jpg    

23 komentářů pod “Racing v Kart Centru”

  1. coolo

    Casy, nas zajimaj casy zavodniku. Co by to bylo za racing bez viteze.

  2. Duchna

    Ještě to mám v mobilu, nejrychlejší kolo:
    Andy – 1:27.547
    Čárys – 1:31.078
    Duchna – 1:34.422
    Rekord kola na dlouhý byl 1:26:256

  3. thomas

    jojo je to prdel:) me se taky jednou povedlo zajet RACING káru, ale to byl jeste limit 1:25 a krome formy (=pocet najetých kol=investované prachy) je to taky o náhodě.. nejde to zajet se studenou károu a v létě. Ideální je nasednout hned po někom kdo za to řádně bral a 2 kolo to tam narvat (pak uz nemam tolik síly). A když je studenej vzduch tak taky jezděj po poznání líp.. je to proste formule každá setinka se počítá:))

    Jinak když budou money, tak bych se rád znovu zučastnil pár zavodů u vás v Táboře: http://kary.wbs.cz/Poradane-akce.html
    Je to úplně jinej charakter tratě – spíš taková rallly než F1:) (úzké uličky)

    Driftu zdar!

  4. Duchna

    4: thomas: tý jo to bych jel hned z fleku, třeba jen jeden, dva závody….nu popřemýšlám o tom.

  5. Blacky

    tady jsem tam už párkrát pojezdil. Co mě ale docela štvalo, že výkon formulek je dost rozdílný. Když jezdí víc lídi a točí se po jízdě tak je to fakt znát. To je ale problém spíš obecně.

  6. Duchna

    4: Blacky : výkonově se mi zdály OK jen některý jsou víc obouchaný a je to znát na řízení. První jízdu jsem jezdil s motokárou č.6. a měla strašně tuhý řízení – měla ohlý řízení a na to moje ručičky nejsou (andy jí měl po mě a zajel s ní nejlepší kolo), na další jízdu jsem měl 8mičku a s tou se jezdilo jak po másle.

  7. coolo

    4 Duchna: Dekuji.
    Jinak Andy zajel moc peknej cas. (Ted si tady prihreju polivcicku), muj ,,osobak,, tam, je neco malo pres 1.30, a popravde nechapu ten cas 1.24 s normal karou to musi byt max. 50kg clovek za priznive konstalace hvezd a nejlepsich podminek k jezdeni, nechapu:)

  8. Čárys

    4: all : časy.

    Takže časy – MY JSME NATÁČELI VIDEO, NEZÁVODILI JSME. Já jsem dycky někoho pustil, nebo ho dojel, a pak jsem ho natáčel, Andy to dělal uplně stejně. nebyli jsme tam za účelem racingu – na rovinu říkám, jak to bylo. Andy má tuším rekord něco pod 1 : 25, protože myslím pod 1 :26 je limit pro vyjetí rychlý formule, a tu on vyjetou má. V podstatě dycky si vyjede znova kvalifikační čas.

    Je také hodně znát, že to tam taky má kdo jak najetý. Já na rovinu nevěděl, co bude za zatáčkou – byl jsem tam poprvý. (Vlastně podruhý, poprvý jednu jízdu asi před 3 lety, od té doby nic..)

    Myslím že abys tam zajel opravdu fajn jízdu, tak bys to měl dělat jako chlapíci tam – jet první, nebo nechat větší odstup, a pak to napálit. Jak někoho dojedeš, je to peklo.

    4: coolo : Není to tak, je to všechno o plynulosti zatáček a chození na brzdy na poslední chvíli…

    4: thomas : to vůbec nevím, že tady je !

  9. ddd - andy

    Káry jsou super a baví mě dost, ale ta cena – to je peklo.. :(
    Mezi normálníma jsou ty rozdíly v řízení občas znát, ale zajet se dá se vším – jen to vždycky chce jinej přístup, což při plný dráze je občas peklo..

    Silnější káry jsou ale o něčem jiným – kdo s ní jede, už má něco odkroužíno a předjetí není zadarmo.. Nejvíc mě s nima ale baví – furt plnej – bez brzd, vše kroutit jen volantem a dveřma napřed! :D

  10. Kuba Nepraš

    rekord na standartu: 1:22
    rekord na racing káře (ne ty co tam mají): 1:03

    takže musíme trénovat:o)))

  11. Čárys

    I na tý trati, co maj teď ? Je trochu delší, než bývala : )

  12. Kuba Nepraš

    ano prosím na této trati. S tou normální motokárou to byl Vaclav Pech (to nemusí být správně) a ten druhý pekločas zajel nějaký profík. Měl motokáru s řazením, spešl pneu atd…..

  13. hajes

    V tomhle centrum jsem byl a byl jsem dost zklaman. Trat paradni, neni treba brzdit ani v jedne zatacce pokud jezdis nejrychlejsi lajny. Vse se da jet power slide najezdem. Byl jsem zklaman urovni motokar, holt je to pro verejnost a hlavni je bezpecnost. Prilis stabilni a ridi se sama. Prvni kara co jsem mel nebyla spatna, ale hodne lina i kdyz byla uz zahrata (bylo leto a mam skoro 100kg asi bud ehlavni duvod :o). Druha motokara uplna tragedie, kazda zatacka zakuckanej motor. Motokara skoro stoji na miste, reseni zvednout nohu z plynu a modlit se :o) S urovni motokar v tomhle centru je tezke zajet neco lepsiho. V zime mozna. Rozdil mezi 50 a 100kg jezdcem na takove trati bude tak 0.5s minimalne. Na trati co jezdim ma 400m. Rozdil mezi 50 a 100kg borcem je na lehouckych motokarach (120kg) cca 0.2s Pro skupiny lidi pouzivaji SODI Honda MX-7. Tezke stabilni svine co se ridi samy. Je treba asi zit pobliz trati a chodit tam casto, aby si dostal to nejlepsi co maji :o)

  14. TomTom

    Jojo, kart racing je super, chodim do bobycentra, mám to v Brně kousek od privátu, už sem v tom tenhle semestr za hodně, ale byl by v tom čert, kdybych do konce zkouškovýho v topten chyběl!

  15. hajes

    2TomTom: Boby ma silenou trat, ale super kary se Subaru motory :o) Paradox. Stara Boby trat byla lepsi.

  16. 100klada

    Byl sem tama rozdil vykonu kar jsou znacny. Myslim ze rozdil ja a slaba kara a typek 70kg a silna kara udela tak 5s… Ale vyject tu silnejsi karu neni zadarmo si myslim, respect Andy!

  17. ddd - andy

    hajes: Nevím, školy nemám, ale při 5,5hp výkonu motoru rozdíl mezi 50kg a 100kg jezdcem, na týhle trati, myslím nebude pouze 0,5s ale spíš to co píše 100kláda.. :)

  18. TomTom

    ToHajes:
    Mě trať v Boby baví, je docela technická bych řek, ale s těma motokárama je to občas horší, naposled se mi za jednu jízdu vysraly dvě

  19. hajes

    100klada/ddd-andy: spatne jsem to specifikoval. bral jsem v potaz slusnou karu co jede a na te kare porovnani vahy. samozrejme rozdily mezi karama nema cenu vubec pocitat. tu prvni karu co jsem mel, sem musel ridit jak babicka. aby aspon jela. jak si zacal jezdit najezdy smykem tak si za apexem zatacky zastavil :-D

    to je problem veskerych motokar center. ve strachu z zalob ze strany zakazniku, poskytuji pomale stabilni kary. dalsi problem jsou tuneri co ve stinu kridlu a spoileru nepochopili o cem je motorsport. tyhle blbecky sledovat, to je jak sledovat oblibeny americky sport “demolition derby”. nezajima je ani tak moc jizda, jak vrazeni do sebe a niceni kar. pak jezdi n akarach co maji ohle ojnice a kazde kolo jede jinam :o) spalene spojky z nepochopeni, ze plyn a brzda se nepouziva zaraz na motokarach :o)

    najdite centrum kde se pouzivaji stare vyjete profi kary nebo kde je moznost pouzit vlastni karu. pozitek a zabava z jizdy je uplne jinde. kary jsou divoke a tezko ovladatelne. ale o tom je motorsport ne ;-)

    nevim jestli v cr existuje moznost “twin” kar, ale vrele doporucuji. licence fakt stoji za to na tyhle bestie s 2x200ccm motory.

  20. hajes

    TomTom: Boby trat, pokud myslis tu uvnitr Boby co jezdis mezi patrama s klepenkou dole. to me pripadne jak tobogan na koupalisti pro decka. Stara Boby trat v garazich mela parametry soutezni drahy.

    Paradni trat je v M-Palaci (kary stoji za howno jak zminovana trat v Praze), slusny byli Vinohrady a Modrice. Ale to uz jsou venkovni trate.

    V M-Palaci jsem se snazil zajet lepsi karu, ale kdyz se kara zastavi pokazde kdyz vyjizdis ze zatacky, co chces pak zajet ze :o) Klopenka za cilem je taky nestesti :o) Holt je to delane pro tunery co se potrebuji vyblbnout.

    Tusim brnensky okruh ma taky motokary, ale tam sem nebyl.

  21. ddd - andy

    hajes: Jasan. :) Však víš jak tomu některý lidi dávaj – i takhle maj mechanici co dělat, aby to stíhali opravovat. Nedovedu si představit, že bys normálním smrtelníkům dal něco víc racingově nastavenýho! 8-)

  22. Duchna

    4: ddd – andy : třeba mě :)) Musím si tu rychlou někdy vyjet, to pak bude adrenalin pro všechny zúčastněný…

  23. ddd - andy

    Duchna: No to asi ne, protože jakmile to budeš mít vyjetý, tak už to budeš mít aspoň trochu v ruce.. ;)

Komentář: