Ovarovo Info – Semmering

dsc01598-800×600.JPGBikepark Semmering je jedna z mých oblíbených lokací a pro letošní sezonu je přichystáno množství novinek.Takže krátké info o akci,pokud tam tedy ještě někdo nebyl – inside.

Zřejmě nejzásadnější je překopaná DH trať, patří sice k těm kratším ale to je skoro dobře, protože udržet řídítka až dolu opravdu není zadarmo. Vrchní část po loukách s dlouhými zatáčkami je velmi rychlá, skoky dlouhé a nízké, rolety žádné a kameny všude.

dsc01598-800×600.JPG

Přibližně v třetině kopce jako když utne, trať vletí do lesa a následuje total MX, kořeny, šutry a jinej hroznej bordel a to vše v hroznym padáku. Kdo zdárně udrží i tuto pasáž může vletět na poslední třetinu. Zde je trať vedená sáňkařskou dráhou. Obrovské klopenky ve velkém svahu zcela prošité roletami po celé šířce dodělají i ty co to vydrželi až sem. Mezi jízdami na deháčku se dá nechat odpočinout rukám na jedné z freeridových tratí. Jsou tu dvě, ale ty se rozdělují na mnoho alternativ. Lávky, skoky, dropy, dvojáky…prostě vše a každý si přijde na své.

dsc01600-800×600.JPG

Z Prahy je to do Semmeringu 420km a celá cesta je až na malý kousek po dálnici, což je v porovnání s ostatními středisky výhoda. Permanentka na půl dne je za 20E, celodenní 26. Místní tolerují spaní na parkovišti, je pouze na Vás jesli přežijete místní diskotéku, která občas v pátek celkem jede :)

A opět někdy nějaké bleskové info -

-Ovar-

dsc01599-800×600.JPG

dsc01601-800×600.JPG

7 komentářů pod “Ovarovo Info – Semmering”

  1. Keli

    S popisem Dh trati se moc neztotoznuji, podle me tam neni zadny hrozny padak neni i co se tyce narocnosti, tak to neni az tak hrozne.
    Ale Semmering je super stredisko, to bez pochyb…

  2. čibrut

    “a celá cesta je až na malý kousek po dálnici, což je v porovnání s ostatními středisky výhoda” – no, přiznám se, že jízda po D1 pěkně v celym úseku Praha – Brno mi moc jako velká výhoda nepřijde, spíš naopak :) Jinak Semmering je krásný místo a jenom doplnim, že dostavujou 4xku a něco jako FlowCountry v Geisskopfu, takže bude zas o pár radostí víc.

  3. Ovar

    Keli : Ja sem linej a v porovnani s monincem to je urcite vic prudky :-) jinak samozrejme treba schladming, leogang jsou vetsi kopce…
    Cibrut : Asi blba volba auta…ve francouzovi d1 no problema :-P

  4. hýbňoš

    Francouzi dělaj nějaký offroady??

  5. Jr.

    služební auto je nejlepší offroad :)

  6. Medved

    D1 je hell!! Nezbyva nez zmacknout pedal protoze v rychlym pruhu to je jeste jakztakz unosny. Pomalej je obzvlast v dodavce naprosto silenej! Zuby mi drkotaj dycky jeste druhej den! Nicmene hezke a lakave info.

  7. perry

    Poslední fotka: Ta žíněnka na prvnim metru a půl toho gapu je boží. Asi pro ty, co jim nedocvakne, že lávka končí ve vzduchu :-)

Komentář: