Prostě změníš práci a hned po tobě chtějí pracovní cesty a školení. Velká anglická firma Halfords mě uchvátila do spárů a vyslala na pracovní cestu do Anglie, rozhodl jsem se totiž, že budu tady v Česku pro ně prodávat kola…A co by to bylo za pracovní cestu v bikovym kolotoči, kdybych s sebou netáhnul kolo. Respektive poprvé jsem jel na týden do Exeteru podívat se o co se vlastně jedná a celý týden jsme strávili na obchodě očumovánim a seznamováním se s chodem shopu.
Do spárů si nás vzal Anthony – což je kluk, kterej za mlada jezdil jako profík na silnici a objížděl spoustu závodů po Evropě, takže do kol docela vidí, ale hlavně je neskutečně v pohodě a umí věci vysvětlit, takže moje strachování, že budu týden tlumočit klukům z česka bussiness angličtinu nakonec nebylo úplně na místě.
V půlce týdne nám půjčil pár kol abychom taky věděli co budem prodávat a vyrazili jsme do Holden Forest, což jak se ukázalo, je na placatý Anglický poměry docela pěknej park v kopci se spoustou trailů různý obtížnosti včetně pořádnejch poletů a lávek. 03a)
Vytržení z pracovního procesu to bylo parádní a jelikož jsem už věděl že za 14dnů se sem budu zas vracet, plán byl jasnej – dostat sem svoje Norco.
14dnů uteklo jak voda a už sedim zas na letišti a koukám oknem ven jak mi nakládaj kolo.

Dvě hoďky vzduchem, kousek přes vodu a sedíme v Bristolu před halou a mácháme na taxík. Tři lidi a škatule s kolem. Ostatní jednou jinym taxíkem. 120mil s anglo-italskym taxikářem co je nervózní víc než já na startu MČR v maratonu, bylo k nevydržení. Nicméně Holiday Inn nás opět vítá a já suvereně bez ptaní rvu krabici do výtahu, protože buchta na informacích nám nebyla půl hodiny schopná najít naší rezervaci až mě došla trpělivost.

Výhled na rušnou křižovatku je tentokrát lepší, ale počasí nám nějak nepřeje. Tak snad nebude týden pršet. Vybalit věci, poskládat kolo a spát.
Do obchodu, kde zase strávíme celý týden je to kousek a tak jedu ráno na kole, klucí berou pěší variantu. Celý den na krámě, překládat z Angliny nový věci to vyčerpává a tak odpoledne beru kolo a že se pojedu podívat do Holden.
Anthony mě sice zrazuje že je to daleko cca 20mil a s mym fulem že tam ani nedojedu, ale já odhodlaně koukám do mapy. Neberu ani helmu, ani chrániče jen se tam chci jet podívat a tak s velkou nadějí vyrážim.
To co jsem si švihnul v následujících pěti hodinách bylo děsný. Do hotelu přijíždim kolem půl 11 večer, hladovej a totálně vyčerpanej. Traily už jsem znal z minule, takže jsem to jel jen tak okouknout jak to půjde na mym kole, ale co bylo největší psycho – jet v podvečer po asfaltce z táhlýho kopce v lese – samá serpentina na rychlost pořád kolem 50tky a v protisměru… Je to jasný. Anglie, řízení na druhý straně, ale ten pocit když letíš v levý zatáčce – pro nás na špatný straně – chce to trochu morál.
V půlce týdne jsem se domluvili i s Anthonym a vyrazili ve víc lidech.
Anthony vzal i svůj foťák a tak jsme něco cvakli.
Traily se zrovna přebudovávaly a je vidět že to klucí maj zmáknutý. Jak tam hodně prší snaží se dělat všecko tak, aby to bylo jezditelný i za totálního mokra, takže šutry, štěrk, udusat, lávky pod pletivem atd.

Ale i tak to prostě občas chce opravu. Holden Forest je bohužel v bližším okolí jediný místo, kde se dá pořádně pojezdit v lese, co ale v Anglii kvete je samozřejmě street a dirt. Streetovejch překážek spoustu – to město tě přímo vybízí dát si ten velkej wool, kvótr za popelnicema a zídek na grindování všude mraky, nebo vlítnout na dirty který se tu různě ukazujou. Prostě Anglie není Kanada – takže příště spíš pevňáka.
Týden v Anglii jsme zakončili grilovačkou u Anthonyho na zahradě – ten kluk se prostě vyzná – karbonovou silničku, eSkovou Audinu v kombajnu na hlínách, Hondu 600RR a tři serfový prkna, podle toho, jaký jsou zrovna vlny.
Takže já pln zážitků a s vidinou fajnovýho života co mě čeká u týhle firmy jsem mohl směle vyrazit domů. A třeba vám někdy napíšu jak to teda u nás v reálu na prodejně probíhá..
-a-
PS: O tom už andy napsal ve svém deníčku, kterej ukazuje, že to není med, dělat pro halt force !
|
|










Hm, Anglii bych si dal, skoda ze skoleni co tam budu mit je v prdeli znave Londyn a navic jen tyden :-((( buuuu
Londýn ? Obuj streetový gumy a mazej ohoblovat englickej mramor…
Jo jo, je to fajn spojit sluzebni cestu aspon trochu se zabavou. A kdo z nas se muze pochlubit, ze jezdil anglicky traily? Dobre Ti tak, Andy…
Já znám jednoho kluka, co jel na služebku na Aljašku…
2 Carys: zapasit se lednima medvedama. To by se mu mohlo hodit tohle: http://www.sheldonaubut.com/bikes/patrol/dpm-013.jpg
ja chci delat taky v bike prumyslu :D
Ze ja do tech letnan nesel delat…. :(