Back in black – RB Bandit 675

RB Bandit 675 custom - Back in Black-37

„Jaaaaaail-break!“ dere se skrz mříže repráků když dodávka s nápisem BC/DC uhání prašnou cestou vstříc nekonečným cedrovým lesům. A jen pjůr biker dokáže těch tisíce trailů, který se tam ukrývají, prokličkovat. K tomu ale potřebuje náčiní.

Tak jeden vlhkej sen o náčiní uvnitř!

Byly roky kdy jsem kola tunil od půdy po strop – teda od koncovky na bovdenu, po čepičky na vetilky. Pak ale zas byly roky, kdy vrchol tuningu bylo nastříkat WD40 na řetěz. Bylo to snad tím, že nějaký kola nefungovaly a člověk se v tom musel furt vrtat a na druhé straně naopak něco fungovalo od základu tak, že nebylo třeba na to sáhnout? Ať tak či tak, pocit z ježdění byl vždy to, co člověka hnalo zpět do sedla, ať už jakýhokoliv kola.

RB Bandit 675 custom - Back in Black-1

Když se mě ale podařilo sehnat kus vidlice, po který jsem roky jen slintal, vzplála zas myšlenka, proč si nepostavit bike dle mých představ. Měsíc se s měsícem sešel a když k tomu RB začalo vyprodávat svoje rámy s označením „Bandit 675“ nebylo nad čím dál váhat. Tenhle rám jsem jezdil poslední 2 roky a jedinej tuning kterej bych mu dopřál byla jiná barva. Modrá sice byla dobrá, ale samotná vidle, kterou se mě podařilo sehnat, už dopředu naznačila barevný směr týhle stavby. A protože černá je taky barva, a já měl černý kolo naposled tak před 20ti lety, začal jsem v následujících měsících směřovat pohledy na komponenty ze stupnice RGB rovný „0“.

RB Bandit 675 custom - Back in Black-26

Vidlí to začlo, rámem pokračovalo, ale co teda ten zbytek? Další dobrej dýl se podařil na tlumiči a pak vlastně i na všem ostatním. Přeci jen budget je budget a tak jsem si na něco musel chvíli počkat a mezi tím se třeba prohánět na silničce a tak ten biker ve mě strádal. Pokaždý když ale zazvonil pošťák Pat a přinesl balíček, pomalu s obcesí jsem nakráčel do dílny a namontoval další dílek týhle černý skládačky. Ten poslední balíček pak ležel na schodech jednoho květnového odpoledne a když jsem ho ještě ten den namontoval, najednou přišla prázdnota…

RB Bandit 675 custom - Back in Black-10

Měsíce vymýšlení, řešení, čekání a těšení jsou najednou pryč a přede mnou stojí vysněnej komplet. Proč teda najednou ta zvláštní nálada? Bylo to jak kdybych odevzdal ten vysněný projekt někomu jinýmu. Stál jsem tam, kolo ve stojanu a já nevěděl co dál.

“Je hotovo. Di domu!” znělo v hlavě.

A tak jsem nakonec šel. Sklesle jak loveckej pes, co se vrací z lovu bez zajíce. Toho zajíce měl v pytli někdo jinej. A teprve až když jsem zabouchnul domovní dveře zevnitř a můj pohled ze špiček bot vystupal vzhůru k věšáku na klíče vedle kterýho visí helmy, mě došlo, kdo má toho zajíce v pytli. Biker. Ten biker co byl posledních pár měsíců zavřenej na sto západů za mřížema tlustýma jak sloupy od lanovky na Blackcomb.

Bikepark Tanvaldsky Spicak-6

“Jaaaaail-break!” ozvalo se hlavě a trvalo tak pět vteřin než jsem měl na hlavě helmu, na kolenou chrániče a volný hadry vlály ve větru, když jsem se poprvé opřel do pedálů!

Back in black!

Jděte si za tim!

Ať ve vás nikdy ten biker neusne!

-a-

RB Bandit 675 custom - Back in Black-37

7 komentářů pod “Back in black – RB Bandit 675”

  1. Kočka

    YEP! black is also color, that’s sure thing! ride your way ;-)

  2. Jirka

    PRDA jak bejk, mužu dotaz, nevyčetl sem nikde, ale co to je za sedlo, vypadá tak že člověk nebude trpět na delších trasách, díky za odpověd.

  3. -Andy-

    Kočka: Thats the way I like it! ;)

    Jirka: To sedlo je minimálně 15let starý od Pellse (název už nepamatuju) – karbon a titanový lyžiny.. nejpohodlenješí sedlo co jsem kdy vozil. Sice neni moc na Enduro, ale já na tom jezdím i takový lehčí XC a to je prostě super!

  4. Majos

    Mega dobre. Aj ked ja by som dal SRAM. A super stojan:) Kolesa su velke, ci stare dobre 26?

  5. -Andy- 720.cz

    Majos: Díky! :) Kola jsou tam 27,5. Na moje ježdění už by byly 29″ velký a s 26″ už to prostě není ono.. :)

  6. Psm

    Peckovej stroj, asi nejhezčí 675, co jsem viděl.

  7. dávkovač zlatého mýdla

    Tento článek miloval! Nyní se vrátím častěji k návštěvě

Komentář: