Po Hýbňošovo T3 skočíme v čase o dekádu vpřed, a zkoukneme si dodž, kterej vozí na závody Kubajsze. Zůstaneme u VW, neboť to je prostě ono! (kromě Hjundaje) – víc vevnitř…
Takže fárem, kterym se vozim na závody, je VW Multivan T4. Je to takový idealní auto, když potřebuješ přespat někde, dát do toho všechno co potřebuješ a navíc když potřebuješ bejt na místě včas. Není to přímo obytňák, ale na cestovaní nám zatím vyhovuje.
Autu říkáme Kačena, nevim proč, ale prostě jo. Takže Kačena nás dovezla zatím všude bez problému a to že si třeba zaběhla dvakrát do Viga (3000km tam a 3000km zpátky), různý dovolený a plno závodů, jí vůbec nedělá problémy. Vozí nás už cca od roku 2004, a narodila se v roce 1999.

Tak a ted trochu konkrétněji.
Motor má najeto něco kolem 135 000 km. Je to pětiválec o obsahu 2,5 litru a honí ho cca 180 kobyl. Což znamená, že je to ta nejsilnější verze a ještě je trochu čiplá. Auto má páradní vodpich a na pětku z toho dáš kolem 180km//h s rakví a markízou na střeše. Není to nejvíc, ale když chceš, tak málokdo tě na silnici zajede. Bez rakve si to pak peláší až přes 190 km/h. Je pak docela sranda sledovat takový ty borce v hrozně natuněnejch kárách, když je zařezáváš a oni nechápou, že je předjíždí modrá lednice.
Spotřeba je různá, třeba ted přes zimu, když to moc nehoníme, taxi papká jenom 7,7 litru na sto. Když to pak třeba trochu víc ženeš tak je to od 8,5 do 9 litru. A na dálnici při 150-160km/h je to něco málo přes 10 l.
Exteriér. Světla jsou kulatý, xenony, kola v létě pořádný 17“ s pořádnejma gumama. Ted tam jsou zimaky, který Kačce zas tolik neslušej. Na zadních dvěří je držák, kterej pobere v klidu tři sjezdáky a jedno HT.
Na střeše máme velkou rakev, kvůli který si to požírá skoro o litřík víc, ale je fakt praktická a narveš do ní cokoli. Nejlepší je třeba, když je venku mordor, ty seš celej od bahna, tak to svlíkneš, hodíš do rakve a v autě máš čisto. No a vedle rakve je markíza. Přesný rozměry tedka nevim, ale bohatě stačí a je to skvělá věc proti sluníčku i proti dešti. Už bych bez ní nedal ani ránu. (já jí chci taky ! – pozn.Čárys)

Interiér. Ha, tady to bude na dlouho. Vepředu je klasika, normální šaltpáka, ne taková ta divná u volantu. Vše takový normál až na velkou origo navigaci. Funguje fajn, vrazíš tam CD třeba s ČR a dovede tě tam, kam potřebuješ. Chce to si na ní zvyknout, ale paxi na to zvykneš až moc, na ten příjemnej hlas a hlášky typu: Turn right after 250 metres…Turn next right … May be you´d turn, if possible … .

Další super věc, co mi chybí třeba v passat jsou opěrky. Ty woe, na to si prostě zvykneš a vůbec ten pohled ze shora, jak máš výhled, seš vysoko, no paráda.
No a vzádu, tam to je takový zapeklitý. My jsme vyhodili dvě volny sedačky a nechali jsme jen trojsedačku vzádu, aby se do prostoru dalo dát třeba kolo nebo tak něco. Je tam mramorovej fajnovej stoleček, spousta držáků na flašky, zářivka atd…
a největší vychytávka je postel. Vodjedeš s trojsedačkou dopředu, sklopí se ti a propojí se s kufrem. Takže ti vznikne takový letiště, kam se v klidu vejdou dvě až tři persóny. Když chceš dát na noc kolo dovnitř, tak stačí vyndat přední kolo a dáš ho tam, měl jsem tam přes takle i dvě, opřeš to o sedačky řidiče a cajk. Takže zaparkuješ na louce, všechno rozložíš a máš vobejvák ( lidově řečeno jebák ).
Málem jsem uplně zapomněl na to, že máme taky nezávislý topení, který je fakt
dobrý! Naskakuje z druhy baterky a paxi hezky pěkně papká naftu a hřeje tě v
noci…takže spinkáš jako doma.
No ježdění s Kačkou mě stálo už tři body, (Muhahaháá – pozn. Čárys) když jsem krapet překročil povolenou rychlost, do toho všeho sem ještě vezl Bubu, kterej aktivně vzal kartičku invalidy, naštěstí k tomu vzal i papíry. Jinak snad pohoda, táta s tím má víc zábavnejch storek, když ho třeba vytlačil kamion atd.
Jinak třeba sám Čárys ví, že maximálka auta je 7 kol (4 na držáku a 3 vevnitř ) a 8 lidí. Do ted nechápu, jaxe nám to povedlo… (jo to bylo dost, to sice sardinky, ale šlo to – pozn.čárys)
Ps: Vzádu se spí vážně skvěle, viz fotka 18 a 20,

ovšem jedinýho bubu to naopak vždy vzpruží ! (foto 17)

A to je vše. Jo, ještě související články siůžete přešíst tady : Mave dodž, Hýbnoš multivitamín. THX 2 Kubajsz !
|
|










ten byt je 1+1 nebo 2+1 děkuji : )
bubba: jak pro koho :D
Kubasz: Kolik ma nosnost ten drzak na kolecka??? Mu celkem nakladas ne? :D
hmm, dobre velka samolepka Mordwood
ty jo taky posloucháš tu skupinu track 6, ta je dobrá, mám pár písniček
Los tomanos: asi 60kg … ale vezme si i víc ;)
krása
Datum narozeni 1999 a motor ma 135tis? To tam mate novej nebo co?
KUbajsz : Jak je slozite vyndat tu zadni lavici????je to nejaky podobny system jako u caravelly?
4: Kubajsz : a jo, to je nějaký divný, dyť táta s tím najede tak 60 za rok, ne? Že vy jste zavařili vrtačku :)
4: Buba nigga : Ach, ty tvoje gesta mě zabíjej. A ty dva chrapouni, to je fakt moc. Muhahahááá
Kubajsz: Tak to je hodne v pohode…..
Čárys: někdo musí udržovat českou HH scénu při životě hehe…
koukám že ste měli štěstí na SPZ :D ostatně jako spousta dalších lidí co má kamarády na správném místě, muhahaha:D
tohle se mi líbí, to teda jo. T5 sou proti nim prej sráče…
muj sen takovyhle auto…
4: Emtý : Hm, ale dej 450 za 7 let starýho multivitamána… A nebo 650 za nový… No nevím.
A myslím, že 1,9 turbonafta, která je použitá v Polu, Passatu, Golfu, Fabii, Oktavce, a milionu dalších mrdek, něco vydrží… S tím sraním jsem to slyšel taky, ale jednalo se vesměs o motory 2,5, který už nejsou jako ty starý. A jinak ,co by se ti tam mělo srát ? Taky máš na to záruku, že…
Ostatně zeptej se Kubajsze, jestli je tohle jejich první motor :)
Hejna: šetříme ho :)
Kotas: tu desku vyndáš uplně v poho, je tam jen zacvaknutá. Nevím jak to maj caravelly.
To Carys – mas na to zaruku, muhahaha. Tys jeste nemel nove auto a nenavstivil autoservis, ze. Je to bude clanek.
To KUbajsz – ty tohle najedu s bratrem za rok. To vam to musi stat furt na dvore :)
kubajsz…nacase abys odhalil tajemstvi motoru :)
A kruciš !
jednou muselo dojít na lámání chleba
Junior: ty woe, co já vim … nic. :) je možný, že je to jinej motor, netuším. Tohle mi k tomu řečeno nebylo :) Si odchytni tatíka někde na závodech
Tak nechci machrovat, ale jestli 7 kol a 8 lidí je maximálka… nejni, dali jsme 8 kol a 9 lidi :)
auticko Toyota HiAce http://www.autosoft.cz/autospacek/obr/a372_07_1m.jpg takova, ale ve svetle zelene… :)
jako ty kola na prvni fotce sou mocny :D a jinak moooocc pekny. a kdy bude nejakej tranzit? nebo ze by ford nebyl mezi czech bikers komunitou obliben?
ladis: no my fordy teda nemusíme. Fordům se vyhejbáme :)
bedna: No, ale ty tam zároven nemáš trojlůžák ;)
v tom autě ale něco smrdí…
cube: ty se divíš když ho obívá sám Kubajsz :D ?
nuda seriovka krome markyzy ,to sem muzu dat i muj dodž:-))) jinak T4 drzak velikej a jestli to ma ty kilaky co rikas tak je to akorat zajety….
muhahaa..ted nato koukam..nepise se nahodou OBÍVAT s tvrdym Y :D…hahaaa…to byl urcite ten šotek čárys kdo mi to změnil z tvrdýho na měké…
Junior: to máš za to, že se do mě navážíš woe, a bude to horší ! :D
4: Junior, : ” na měkké, na měkké..” :)
4: Kotleta: Pošli ! To by bylo moc fajn :)
4: Ladis : Tranzita má pan Klauz – to přijde !
No jinak zastávám názor , že jedině transpík, že Bratře no já jinak dvakrát street a 6 lidí :)
jsem se nenarodil blbe,ale asi nevhod. hele rásný fáro,to musi bejt vazne pohodicka si s timhle cestovat. No to jsem tu svoji plechvoku ani raci nedam ;)
PH: tacho jede druhy kolo:)
4: Mouras : Ty nemáš žádnou plechovku, ty máš krásného zánovní, až bych skoro řekl “ouplně nový” hjundaj – žádná plechovka ! A test chceme určitě, i když se teď muchlám s novou, nikdy nezapomenu na starou! :)
4: brácha : 2x street a 6 lidí 1500 km je fakt mnoho – skoro až nejvíc.
no jesli ma z roku 99 135 tak to je zlo to maj vw za 2-3oky jak nic nebo si nekdo hral s pocitacem pri cipovani a dal tam o 200tisic km min ;)
nechci se chlubit ale mam t5 multivan 2.5 tdi, 6speed chip od abc 210koni a 502nm..a na brzde ne teoretickejch koni co tady litaj :O
kip: tak tys to tu rozlousk :D
4: Fousmen : hurá, začínaj sem chodit tuneři :)