Tak mě nedalo, když jsem viděl jaký herky sem Čárys dává a poslal jsem mu pořádný auto. Tuněný je, na závody s ním jezdím, takže podmínky jsou splněny, hehe…
Vše začlo už hodně dávno, kdysi můj taťka brázdil ČSSR v MB a já měl vždycky pro tuhle káru slabost. Tak když jsem šel jednou večer z baru a viděl krásný starý MB z roku 64 nabořený na dveře a kámoš co šel se mnou říkal, že ví koho je, a že by ho možná prodali, bylo rozhodnuto. S týpkem sem si plácl, vysolil 5000,- a šup shánět díly.
Po výměně dveří mě tahle šáde, který vymysleli kámoši přezdívku „Drahoš“ sloužila dobrech 5 let. Postupně z ní vše odpadlo a odteklo, ale v podstatě bez údržby vždy dolítla kam sem chtěl, třeba i na hory ve 4 lidech, s prknama a věcma na týden. Sám bych tomu nevěřil. Ale po té, co uhnil přední stabilizátor, tak už bylo na čase říct papá, a šla do světa za 3000,-
Nějaká koči to koupila starýmu pod stromeček, prej já – "té káře teče motor, brzdy, převodovka, je hodně zrezlá, no na total rekonstrukci." A ona, "já tomu nerozumím, beru." Starej asi radost.
Tou dobou jsem měl vyhlídlího Tuňáka. Týpek od Mladý Boleslavi prodával už upravenou 1000 MB z roku 67. Bylo před vánocemi a zrovna zuřila sněhová kalamita, ale natěšenost byla větší než zdravej rozum a tak šup busem do MB. Typ takový, má to trošku ojetý letňáky (na drát), mám o vás strach. Řikám, já ho mám taky, vysolil jsem 16 000,- a vydal se driftovat směr Brno. V Pze už to dál nešlo, začlo zase sypat a mocnej motor z Favoritu přetáčel káru i v 20 km/h. Nedalo se jinak než přespat u kámošky a pokračovat druhej den.
Týpek od kterého jsem Tuního vzal, ho vlastně poladil komplet. Motor z Faforitu, 5ti kvalt z Rapidu, podélnej lauf, sedačky z bůhví čeho, central hand made, přední chladič, roztáhlý zadní lemy, podložky, palubovka z Garde a spoustu dalších drobností. Takže na mě zbylo to nejhlavnější, montáž alarmu s dálkařem, nacpat tam rádio s changerem na 6 CD, 6 seriovejch repráků z oktávky a zvuk je ready.
Pak kola na bílo, nějaký tmelení, polep aby auto drželo pohromadě a drobný opravy a ladění. Bere si málo, nikdy jsem to neměřil ale do 10l na 100 stopro, pokud to netočím tak aji míň. Uveze až 2 kola a 2 lidi + věci. Pak už je moc těžká a kola škrkaj o lemy.
Spaní ve 2 v pohodě, ve staré jsme jednou na kozách, když lehce pršelo spali i 4. Pohodlíčko největší.
Jinak slouží suprově, ve štychu nás nechala jen jednou ale za to pořádně, cestou z SNB tripu na Pustevnách v -20 zamrzl okruh u topení a tím pádem auto netopilo a nechladilo. Takže nám komplet u Olmiku kleklo a čekali jsme další 2 hodiny na odtah. Tenkrát jsem myslel že už fakt zdechnem, protože po celodenním ježdění vlízt do mrazáku a vněm být další 4 hodiny je moooc. Takže proběhla výměna uvařenýho motoru a MB lítá dál.
V autě jsem háklivej na pořádek, což je vidět na všech fotkách, takže pro případný zájemce o svezení – vemte si přezůvky, pytel na odpadky a své věci mějte vždy úhledně poskládané, tak jako já. A to je vše, tádytády tády dá.
no paráda, díky za článek :) Muhahahaááá
|
styl
Dobre DD! Zasmal jsem se po rano a to neni malo kdyz prijdu uz nasranej do kanclu :-)
Diky ti!
Jinak my sme doma meli taky eMBeso, nalitano 400k tak rikame ze udelame generalku motoru. Rozebereme to a nestacime cumet, na šálách zadna vule, nic neochozenyho, tlaky dobry fakt porno. Tak sme to zase slozili a jezdilo to dalsich 200k. Pak to otec strelil a ten kripl to rozbil o strom po 150km. Zabit je malo.
Tohle je kara…..
hodně dobrý
Prej háklivej na pořádek hahaha zrovna ty vtipálku
Měl sem kílu, tyhle americký káry sou nejvíc boží no..
Konecne poradna kara v tyhle rubrice…
Mladá Boleslav forévr :)
moje cabrio :)
konecne zmena k lepsimu :)
paradni vehicle, taky jsme kdysi meli…
… tak tohle má styl … :-)
copak to je za místo na tý třetí fotce od zhora??? pěkná prašná cestička na pěkný rally :-)))
kráska, už jsem ji obdivoval v létě, tak až tě jednou konečně někde zajedu, tak mě za to svezeš dědo
2pepan-to je jeden lom asi 20 km od Brna na Znojmo, ale uz je tam zavora. Asi po nasi navsteve :-)
2 tomaaas-nech si zdat mladochu, hehehhehehe
to se mi líbí.. samej chrom:)
hh, letím si koupit škodovku:-D kámosh jednu takovou taky měl.. vrchařskou speciálku.. mělo to 300koníků, hh
super design
skvělý auto a skvělý stránky
2tomka..na co narazis :-):-):-)
tahle kara se mi libi moc za par kacek dobry evo :D
tohle je štýlo…
Cau José .. . tys byl vzdycky stylař! :) krásný auto! taky jedno z tech ktery byli jeste nesizeny a poradne udelany! ale v serii s uzkym podvozkem je to peklo v tom jezdit.. prece jen.. ale krásný to je ! bez debat!
boží, boží, boží !
aaa spacena si ted honi ego co:-D …prej malo zere..do 10..muhaha..posledni fotka mluvi za vse
2medved-jojo-drahos byl plavec jako krava, ve storcu porad. ale podlozky a 175 gumy udelaj svy a da se
2NR-pezot po babicce to neni, no
No tak to je fakt hustá kára.
čau kluci-mate pekne kary hlavne ta modra je ppekna-za kolik jste koupily tu oranžovou skodofku?nechtely byste ji střelit?jestli ano-kolik za ni chcete?dik
cus-ta uz je pryc-viz clanek. Ale kamos na bazaru ma fialovou De Luxe tak za 16-18 tacu – v hodne dobrym stavu. Kdyztak napis na mail, dam ti na nej kontakt
TO JE PARÁDA ……. super vůz ….. pro mě VÍTĚZNÝ VOTUŇENÍ