Ach ano, konečně jsem dostal novej materiál, Péťa má novej materiál, já mám opušťák (nemusím do krámu) a Péťa má opušťák (nemusí prát plínky) a počasí je pěkný. Co dělat když v Geisu je stále otevřeno ? No jet jezdit. A kor když eště máme novej materiál…
Takže to tak začne prostě vejlet.
Telefonem od PH, že je vše ok, že kola nový máme, takže "Kurva Vincente, máme radost?" povídám… a plán je teda na světě.
Odjíždím v pátek večer, PH přijede v sobotu rovnou do Geisu,takže já to beru přes Bechyni, navštívit kumpány a dát jednu z posledních grilovaček, protože když je pod nulou už to nějak není ono, hehe. S kumpánama z Bechyně kalím dycky rád, oni jsou prostě nej, sednou si proti sobě, otevřou lahev Hnědého, a řeknou si : "Tak co, podíváme se jí na dno ?" a o zábavu je na večer postaráno…
Opouštím slibně rozjetej večer směrem Šumava, cestou sledujíce sebevražedné sklony srnek s údivem a pochybnostmi o kvalitě druhové paměti. Ruská ruleta pokračuje až k Rudě, kde už je teda – 6C a i na ně je zřejmě zimička. Píšu Petrovi, že snad aby si vzal TEPLÉ SPODNÍ PRÁDLO… : )
Německo.
Předemnou golf, 85kmh, já za ním, cestu znám i poslepu, jel jsem tu snad 5Ox…a 5Ox mě tu zastavili policajti na kontrolu.
Chlapík se s tím sere, beru ho teda, mám to tu fakt najetý.
Za mnou xenony.
Jedu kilo.
A modrý blesky ozařujou krajinu a mě je jasný, že si do palubky dělám další zářez. POLIZEI KONTROLE !
Je to fakt, a teď se možná budete divit, ale zábava. Jsem od přírody pozitivně naladěnej člověk a proč bejt nepříjemnej, jen proto, že někdo dělá svojí práci.Kontrola, kam prej jedu, že do Geisku, a oni ha, a kde mám kolo. Kolo nemám, kolo veze kamarád, kterej je příliš měkej než aby spal venku.
Už se smějou a po 1 minutě kontroly tam ještě asi 1O minut kecáme o lezení a potápění.
Mě to prostě s nima baví.
Loučím se a povídám, že v neděli jedu zpět.
"Gute reise…"
"Auf wiedersehen.. :)"
V Geisu jsem o půlnoci a je tu poněkud zima.
——————
Olalá !
Je ráno, a PH přijíždí. Další kdo přijíždí je Dobi.st, kterej nám tu dneska bude dělat odpoledne fotografa, hehe. Má novou optiku či tělo, nevím teď, a chuť do toho vyzkoušet velkou. A my rádi, my jo.
Ale hlavní je, že vybaluju vánoční dárek v předstihu. Krásnej novej černej prototyp ve velikosti M. Petr vybaluje krásnej novej červenej prototyp ve veliksoti L. Stojíme u toho a slintáme si tak dlouho, až nám je zima. Jsme tu ale od ježdění, takže balíme poslintaný rámy a jdem na to. Vozkoušet ty velikosti.
Permici nekupuju, mám pořád platnou G.Card, což je věc, která se mi vyplatila letos tak moc, že to snad ani neni možný. Nemít jí, projel bych za bikeparky tak 3O tisíc. Takže šup rovnou na lano a mrznouce cestou nahoru, koukáme co pujde. Lávky jsou lehce pod…jinovatnou, tak to vynecháme a nahoře jdem na rozehřání na flowcountry.
Takže čerňák je delší než byl stříbrňák, střed zůstal na 36cm od země, položil se úhel hlavy a je to znát. Velikost L, co má Petr, se od Mka liší o 2cm delší horní rámovou trubkou. Mko dostalo vše, co jsem potřeboval. Kolo stále zůstalo hravý a do zatáček se snadno láme, ale v rozbitejch úsekách už pěkně vede. Flou kántry je místama zmrzlá na beton, na místech kam prosvítá sluníčko je bahýnko, no prostě ideál.
Koukáme že dorazil Tandlis s dětma. Přivezl si sebou dva klučíky, jedno z dětí identifikuju jako Kubu Vencla, maj nehorázný hlášky a Tandlis je pevnou rukou směřuje a vychovává :
Tandlis : "Teď pojedeme na Freeride."
Kuba Vencl : "Jako ortodoxní freeride?"
Tandlis pomrkává, zmaten : "No normálně pojedem freeridovku."
Kuba Vencl : "Ale jako v ortodoxu ?"
Tandlis : "Bože můj."
A takhle podobně celej den.
My s PH a Dobim tak nějak střídáme co se dá. PH si ulítává na FR odshora dolů, já obyčejně dávám horní freeride a apk 4x, nebo Flou,občas se vrhneme i do DH a trošku naklouzanejchlávek.
Povrchy se neustále mění, tam kde to bylo zmrzlý to povolilo do sraček, např viděli jste někdy aby bylo na 4xskách 5cm bahno ? A tam kde to přešlo do stínu, je to najednou led.
Nějak to neřešíme a držíme to v plným. Já teda mám na plynu omezovač. Funguje většinou v rozsekaným terénu. Na hladkým tomu Pétovi uvisím, ale jak vlítneme do lesa na bordel, je vidět kdo je král a kdo dědek.
Odpoledne cvakáme pár zatáček, máme spíš chuť jezdit, takže jen tak nějak zlehka. Dobi je stejně nesmělej, to je komedie – když si vzpomenu na focení s jinejma klukama, jak to bylo třeba na 3 hodiny jedna zatáčka (PH s Robem v Monaku) tak mě dotaz…"Kluci, nemohli by jste to dát ještě jednou ? Podruhý ? Nevadilo by to ?"přijde jako legrace. My děkujem ! Příště musíš do nás jt víc, v Rob Trnka stylu : "Projel si to jak důchodce, jdi na to znova…"atp.
Každopádně díky.
Večer se nějak rozutíkají všichni k domovům, protože tušej děsnou zimu. My rozděláváme kamna v autě, plyn hučí a u Lucky louie seriálu se prolejváme čajem a žerem co se dá. A celkem brzy na kutě.
V Neděli je mnohem tepleji. Teda ne mnohem, a ne tak aby nebyla klouzanice, ale tepleji prostě je. Je to o moc přijemnější, jezdit v nule, než v – 5 :) Takže skoro bez přestávky to drtíme až do 14h. Velikosti se povedly, kola jsou odzkoušený, a nic teda nebrání tomu, to začít prodávat.Tudíž mám pro vás nějaký informace.
Nové kolo se bude jmenovat RB monster DH (FR).
(spy foto vygravírovaného loga vahadýlka)
CENY:
TAKŽE nový RB Monster bude v těchto velikostech a cenách :
RB MONSTER DH :
X-Fusion VectorRC – 24 990Kč
FOX RC2 – 29 990Kč
FOX RC4 – 31 990Kč.
———————–
RB MONSTER FR
FOX VAN R – 24 990Kč
X-Fusion VectorRC – 24 990Kč.
————————
dále : váha rámu Monster DH je 3500gr, střed 36 cm. Lko je o 2cm delší než Mko, v horní rámové trubce. Geometrie budou ke stažení na racebike.cz jako u všech kol. Rám je nastrojenej a k vidění v Praze v RB centru , plánujou se testovačky k půjčení. Na sezonu bude určitě připravený jako testovací kolo Monster FR Mko, Lko a Monster DH Lko. U mě v Táboře je možno po domluvě projet se na Monstru DH v Mku, podotýkám že na víkend kolo nepujčuji.
Rámy jsou možné objednávat, s tím že vyrobeny by měly být přelom listopad/ prosinec, tak aby jste to stihli pod stromeček. :)
VIDEO z 65 dní testování je tady.
Tak a to je snad všechno.
No vlastně není. Ještě nás čeká…CESTA ZPĚT DO ČR a rozluštění, jak skončil celej tenhle příběh o cestě do Gesu.
Jedem dom. 1Okm před Rudou mě předjíždí policejní auto. Blikačky, stopka.
Dostali mě znova.
:)
A to je definitivně vše, bros !
Aloha a děkuji PH za super week, Dobimu za fotky a RB za novej krásnej rámeček.
Vánocééééé !
Pa.
|
Čoveče polizei kontróle už mam letos taky párkrát na kontě :D …cestou zpátky se ale nikdy nenamáhali…
A imho je to jen a pouze BUZERACE! Jediná pozitivní stránka věci dle mého je, že se tím částečně proseje ta feťácká část bikerů, která následně radši zůstává v Rudě a v Geissu se pak dá relativně i vklidu vyspat.
Fotky jsou moc krasny, uz dlouho sem nevidel zadny co by me takto zaujaly!
Zdar, tak už mám prototyp Frka doma, ještě to osadit a můžu testovat.:) V zelený je fakt krásnej.Ještě hezčí bejvalej Monster En, kterýho nahradil.
lutte z Lipna
*hezčí než
Červená mu sluší…
Pri vedeni brzdove hadice vrchem … Nestava se ze vam hadicka prepadava ke klice? Mam vedeno spodem a zbytecne to zase taha , tak prote se ptam . Mam FR verzi..
Paráda dělo mám Monster En a jak vidím tak přes zimu dělám change :D :D
Pekny fota, pekny kola, super nazev noveho RB:)
Nevim proc, ale v cervene me to pripada jako Benest :-)
Navrhnout v dnesni dobe originalni design uz neni jednoduche. Staci kdyz jedes po silnici tak ze zadu uz zacinaji byt take auta pekne podobna.
mooooc pekny….. a v ty cerveny je fakt fesak… no treba taky jednou budu mit nove….
4 : warps : Nepohlo se to ani o milimetr, zrovna na to koukám…
4: Lutte : supééér. Já to ještě ani neviděl. Jsem taktéž zvědav…
4 : Ovar :viď ? Dobi fotí fakt pěkně, jsem to nečekal…na to jak bylo, a že to bylo na první pokus…max na druhej. Moc paráda, děkujeme.
kua ste to vymazlili a v barvě je to snad hezči než stříbrňak a vypadá to závodně : ) – gratulace!!! takže buh je mrtvej a mi sme tu sami?? : D
(ten unašeč kotouče na poslední fotce.. to je prasknutý po tom co se to povolilo?)
To Warps – tento problém se vyskytuje velice sporadicky – stejně je to vedené i u IQ a IQ 6 – kdy je hadice jakoby přetočená a má tendenci vyskakovat. Stačí povolit buď u prasátka nebo v páce, natočit do správné pozice a problém by měl zmizet.
To Drzhor – mno, jak bych to řekl. Si tak jezdim celou sobotu a furt se my zdá, že to nějak nejede. Večer zkusmo protočím zadní kolo a ono se netočí. Koukám a kotouč ruplej na asi 4 místech, neprošel prasátkem. Tři šrouby jsou asi málo.
Jeden dotaz na PH, jak koukám tak je to u všech RB, proč je polovina spojovacích prvků s TORX hlavou a druhá polovina s Imbusem. Je to jak na IQ, tak na IQ6 a teď koukám že i na MONSTERu. Prostě mě občas zlobí že na uvolnění čepu tlumiče nebo zadních čepů musím použít TORX a na zbytek Imbus. Už jsem to musel jednou rozdělat při vyjížďce protože do prostoru zadní stavby a sedlové trubky se dostal kamínek, který při každém pohybu zadní stavby brousil rám a ty šílený pazvuky se nedaly přežít na domů. Pokud by je neměl kámoš tak jsem byl rozhodlej vytlouc ten šutr kusem drátu. Je to dáno tím že nenávidím jekejkoliv zvuk z kola a musím ho odstranit jinak sesedám a jedu back šalinou. Díky za odpověď není to myšleno zle jen mě to zajímá.
Fotky super, otazka na dedu: doufam ze mas cernou lesklou, protoze ja chci cernou v matu !
4: carlos Nejdek : Mam černou v matu : )
4: DRzhor : a to je důvod, proč jsem Petrovi na 4xskách uvisel. :) Stále mu to totiž brzdilo, haha. Ale historie se neptá, jak a proč jsem uvisel, důležité je že ANO ! Muhahaááá
To Duchna – všechny šrouby jsou Torx – pouze 2ks na hlavním čepu zadní stavby jsou Imbus – ty ovšem jaksi nemá smysl na vyjížďce povolovat. Možná si nerozumíme konkrétně, tak to rozepiš.
2čárys: přesně!! když nejsi první si poslední : )
2duchna: sem to člověče vyřešil Cranbrothers klíčem M17 kde je všechno co je na RB a z kapsy ho nevyndavám …
4: PH : až ti přinesu bike na zimní údržbu tak se ti pokusím vysvětlit kde je problém…
4: drzhor : něco podobnýho měl kamarád s sebou
Chtělo by to víc lidový ceny :-(( ;)
dvacka za ram je dobra cena…
Máme radost. Monster je fajn, aspoň si nebudu muset zvykat na nový jméno :-) Vypadá to slibně, budou k dostání i komplet kola, jako u jiných modelů, nebo to zůstane u prodeje rámů s tlumičem?
Čaute lidi , budou letos na SportLife v Brně nějaké RBčka ??? A je nějaká webová stránka kde bych našel tyhle novější modely s cenama a popisama ??? …… Jinak luxusní fotky a šílená závist :D …..
To Fousmen – Kompletní kola jsou v plánu. Sestava zatím předběžně – RS Boxxer RC ( Domain RC u FR verze ), Race Face Respond, Shimano Deore, kola Novatec + Remerx – cena 50 000Kč. Úpravy v rámci konfigurátoru poté následně možné.
To Ondra – Výstavy SportLife se účastnit nebudeme, stránky se připravují, jakmile budou rámy skladem, tak je spustíme.
Lutte: Chci fotku toho zelenýho, prosím!
Jinak pořádná fotka chce čas (jako asi u všeho), Rob rozhodně ví, proč to tak dělá a na výsledku to je jasně vidět.
Skoda, ze to vahadlo neni udelane prihradove jako nektere casti na starem Monsteru. Neprekazelo by to, nezvysovalo az tak vahu a byl by na kole krasne videt ten odkaz na puvodniho Monstera :).
Jinak v te barve, kor cervene, kolo hodne prokouklo, uplne to vidim v oranzove s zelenyma doplnkama :P
taky bych rád viděl ten FR model…jinak i ta DH verze je parádní ;-)
V té červené se mi moc líbí. Jak jsem si na IQčka dodnes nezvykl, tak tohle zaujalo hned. Dobrá práce.
zadní osa už není v rámu chycená inbusama? myslím tím ty menší kolmo k ose co byly dřív ! dík rada
To Rada – ne, není.
Nebudete dělat Monstra i v nějaké EN úpravě. Něco odolnějšího než je Iq6 a zase něco šlapavějšího než FR model. Ideálně na 160 zdvihu:-D
4 Radek: Zitra ti to vyfotim.
Tiež by ma zaujímalo, či do budúcna chystá RB vývoj niečoho v rozmedzí 150 – 180 mm.. ?
Já bych taky toužil po kole jako Monster AM do roku 08. Teď ho jezdím a se 150 marz. vepředu je to kolo, které jsem celý život chtěl – tzn. Beskydy nahoru i dolů + skoky. Bohužel právě kvůli těm skokům ho dříve či později rozštípu a pak zase budu kurva dekádu hledat kolo jako je toto a to mne silně jebe.
Fríbloš: 160 je skoro IQ6, klidně něco se 180, co přežije bikepark a následně i jezdec přežije desítky kilometrů v terénu horekopcom, to by měla zvládnout ta FR verze, uvidíme podle geometrie.
To Fríboš, Krajic, Qeex – něco takového se plánuje, zdvih 160mm, vidlice 160 – 180mm, bytelnější s rozumnou váhou a geometrií, ale potřebuje to čas.
MonsterFR je zamýšlen jako zmenšenina DH, tedy spíše z kopce a do bikeparků, na dlouhé přejezdy to nevidím, s ohledem na geometrii.
PH: na to že nové modely potřebují čas jsme si už tak nějak zvykli, hlavně když výsledek stojí za to. Doufám že se tu časem mihne nějaký nový prototyp, kdyby bylo potřeba otestovat, tak se dobrovolně hlásím :-D
Petr Hejník: potěšil jsi. Budu trpělivě čekat, pokud to bude jako zmiňované AM do roku 08, půjdu do něj.
Uvedená váha rámu je předpokládám bez tlumiče.
4 Gaz: 4.5 to má s tlumičem a zadní osou.FR verze.
To Gazman – Váha je uvedena pro rám bez tlumiče, ve velikosti L, v barvě.
Lutte pošli mi taky fotku toho tvého zeleňáka na friblos@seznam.cz díky
Cau, mam dotaz na Petra – je mozna uprava uhlu hlavove trubky na cca 64,5?
> Lutte, taky moc prosim o fotku( toman.petr@email.cz ), FR verzi mam asi taky ve vyhledu.
Taky by mě zajímalo FRko, prosím na xjiracekt@seznam.cz, díky
taky bych chtěl ty fotky FR verze…nebylo by jednodušší to postnout někam online, než to každýmu posílat? tady jako foto týdne, na dolekop, nebo prostě někam…
Kubas696@email.cz
Martin : a kolik si myslíš, že má tenhle rám ? : )
Omlouvám se, teď nemám k dispozici foťák abych to pořádně vyfotil.
Tady jsme nahrál jak to vybaluju z krabice.Chci to použít do videa z testingu , co se chystám dělat.Snad vám to pomůže. :)
http://www.youtube.com/user/3lutte3?feature=mhee#p/u/0/lYOmkowDPg4
Prototype, co jsem se dočet, má 66.
Já mám dotaz na ten FR rám- jaký úhel má hlava, délka tlumiče, možnost namontování přesmyku, šířka zadní náby, šířka středového domku. Případně celková geometrie+ váha rámu. Díky za odpověď.
GEOMETRIE : vše je doplněno v článku – koukni na obrázky.
To Fríboš – hlava 65,5stp, tlumič 240mm, zadní stavba 150/12mm, domeček 83mm BSA, váha rámu stejná jako u DH tedy 3 500g. Montáž přesmykače jsme doposud neřešili, teoreticky přesmykač pod osu by měl jít použít.
prijemny prekvapeni…urcite se stavim vyzkouset :)
3333 zobrazení, oleee 8D
za každej klik mám od PH 1O korun, klikejte ! :)
Čau hale kde sou ty rámy k prodej web nebo něco takovýho všichni tu pišou nějaký dotazy že na to čučej doma co sem četl i na jinich forech a ja nemužu najit kde jsou na prodej dík ! předem :-)
To Toffe – rámy budou na prodej na stránkách výrobce http://www.rb-bike.cz a to od konce listopadu.
jojo dík moc ” :)
to PH: bude mozne koupit ram bez tlumice?
Má tu někdo ke 2m a nasklada se na to v L ??