Horsefeathers trip vol.2 do Říše

1987.jpgI když to letos vypadalo, že už to prostě neklapne, na poslední chvíli se nám podařilo dát do kupy druhej Horsefeathers trip. Tentokrát bylo na plánu Rakousko….A plán zněl takhle. V páte sraz ve 3h u Stigmy v Plzni, přejezd do Leogangu, ubytovat se, druhej den Salbach, V neděli Leogang. Složení teamu se nemění, Čárys, Maňas Tomek, Papája Schwara, a Ádík Láďajegáj. Dále jel kdosi jménem Havroš, (nikdo nevíme kdo to je ani jakou má vlastně funkci), a jako fotograf Kuba Vlček. Horsefeathers friends team Andy a Alice, vzali druhýho transpíka, a tak jsme to mohli odpálit….

Ve čtvrtek večer jsem teda přiletěl do Prahy, navštívil Halforce a ubytoval se u 2A. V pátek jsem jako zkušený vylepovač stickerek polepil Andymu jeho panensky bílýho transpíka, a vyrazili jsme na sraz do Plzně. V Plzni jsme přesně ve tři, u Stigmy kousek dýl, ale nevadí, neboť se samozřejmě čeká na Mtýho, kterej si zase musel vyměňovat genetickou informaci se slečnou. Klasika.

Ach, doráží jen s hodinovým zpožděním, ale očividně v dobré náladě, jen to asi nedotáhl dokonce, neboť je takovej nějakej napuchlej…plnej….teď nevím. No necháme toho, jedem do Německa !

Cesta celkem odsejpá, je to asi 450 km, z Plzně, pouštíme si filmy, 2A vepředu a my s Kubou vzadu, HF tranďák jede přes  Budějovice, páč Schwara nemá odvoz. Ty voe, to vědět, tak jsem se nechal naložit taky v Č.B :) Na místě jsme kolem jedenáctý, chceme jít brzy spát, Havroš by nás stejně nenechal ponocovat, neboť je to přísný manažér, tak rychle solíme piva a na kutě. Předpověď hlásí chcaní, tak jsme napnutý.

Je ráno, jdeme na snídani. Venku močí, a to hodně, no ale co se dá dělat, život je boj. Jedem nejdřív do Leogangu, ale tam je tak strašnej chcenec, že to točíme dál, směr Salbach, s vidinou toho, že za kopcem pršet nebude. Hahaha, my blázni.

Chčije tam úplně stejně.

Naštěstí nacházíme místní dirthalu, která má asi od 2h otevřeno, a tak část teamu (já, Schwara) jedem na kopec řádně se zasvinit, a MT a Klauz jedou nach bikehale.
Kopec je řádně pod bahnem, i když nahoře jakž takž, ale dole je to již poměklé, a podle toho taky vypadáme, hehe. Nicméně dáváme i v tom mordoru asi 3 jízdy, a jdeme s Kubou něco nafotit. Moc toho tu není, ale pak nacházíme takovej Gapíček a tak to tam v hnusném počasí zaskakujeme…

Nakonec dáváme se Schwarou jednu jízdu Freeride po loukách, a to je teprve sračka, tos nežral. Drifty, bahno, tráva, to dělá dohromady strašnou lučinu (rozuměj luční směs sraček = lučina) a máme jí manazanou naprosto všude, hehe. Paráda.

Dole se kvalitně mejeme, a jedem za klukama do bikehaly. S vidinou skoků vcházíme dovnitř. Hala je fakt pěkná, ale ne na DH. I MT a klauz to maj tak akorát, a to to ťahaj, a tak to balím. Beru foťák. Andy ladí foampit, a klucí rozjíždějí dirt parádu.

Hala není špatná. Je tu foam, wally, quatery, tři mini lavičky a dva slušný dirty nahoru. Maňas a Klauzík zachraňujou z dnešního propršenýho dne co se dá, a fakt dávaj. Klauz nádherný třešede, A Mtý snad 15x beko, vysoko jak kráva a kolama u stropu. No nemám slov, jsou to šílenci. Mě samozřejmě foťák nebere skoro nic, prach mi neumožňuje nafotit nic s bleskem, takže odsud mám jen hrůza fotky.

Místní týpek je největší křovák, to jsi neviděl. Točí beko, a lítá zkušeně, a nakonec si vytahuje jakousi koloběžku, a dává si to na ní. To je alarmující kokot, sem neviděl. Podvečer se blíží, a my to balíme a jedem na penzion.

Paštiky na pokoji, sprcha, futurama, a jdeme na jídlo do blízké pizzerie. Zde dáváme Amdudlery, pizzu, polívky, a kecačku…nakonec ještě na pokoji, hlášky, Schwara pobekává, no fakt prdel.

A je tu neděle ráno
. Naštěstí neprší, a předpověď vypadá slibněji než včera, takže hurá LEogang. Tu jsme asi v 10h, a jdem si polítnout. Dáváme si dvě jízdy, přičemž jednu až odshora, skoro 1km převýšení, to je něco, fakt čistej FR, kořeny a bahno a strašně hoven od koz, ovcí, krav, všeho, samej šit. Maj tu taky sviště velký jak psy, ještě že nás nenapdali. Ty voe, tady se zválet, tak tě vohlodaj na kost…

Jdeme fotit nějaký věci, Klauz dává s Schwarou takovej hnusnej mrdka drop, mi málem vylezly klouby z těla, hnus, a pak nějaký polety a bočáky. Celkem si to tu lítáme, naskákaqný je vše, ladí se whipy, a motox průjezdy, drifty na fotky, no paráda. Myslím že panoramata taky dělal svý, a vyšlo to super.

Nakonec dne se samozřejmě musí zaskočit ty spodní supersvině. Sice je lehce mokro, ale to ani Klauzovi ani Mtýmu nevadí, aby tam po půlhodině nenaflákali celou tu lajnu 7mi obřích dortů. Lehkej protivítr, tráňo, vostrej bočák, ale kdo se neptá… Je to fakt mega.

Nakonec se to prolítne i Schwara, bez řetězu, někde potratil, a Klauz to dává celý bez šlapání, což je fakt neskutečný, a to znova podotýkám, nebylo sucho, dokonce před jedním sviňákem bahínko. Respect brotha !

A přišly tríčky, Mtý lákona, Klauz káňo, a mě došly baterky: ) Takže vám tu ukážu prd. A stejně si to pak budete moct prohlídnout v Dirtbikeru, kde bude report… Takhle mluvím ! A nezbývalo než to nějak zapíchnout, neboť už únava padala, a i štýlo vytuhlo. Tak jsme se dole zabalili, rozloučili, a transpíky se rozletěly směrem k domovům. A to je ode mě vše.

Chtěl bych tu moc poděkovat Horsefeathers, neboť to celé zatáhlo, střediskům Salbach a Leogang, že nám dali zadarmo permanentky, Andymu, že nás s Kubou vzal a Kubovi za fotky. A Havrošovi speciálně, neboť se o nás staral božsky, božský !

Tak zase někdy.

PS: víc fotek nebude, neboť jsem si je všechny smazal, ano, shit happens, čtete dobře, a tyhle fotky podle kvality jasně mluví – nejsou ode mě, ale od Kuby. Ale aspoň se můžete těšit na nový číslo Dirtbikeru, který vyjde v prosinci, a kde se oběví velkej report s tunou toho nejlepšího. Tak sorry, a Kubovi moc dík…

Kdo maže, ten jede !

15 komentářů pod “Horsefeathers trip vol.2 do Říše”

1. KUbajsz

příští trip nach DC :D … jinak závist …

2. tomaass

až jednou budu velkej, taky vyrazím do světa

3. Standa

čus pěkný hned bych tam jel.

4. eMTy

za zpoždění může i klauz, musel mi ukázar rakovník, měli tam zácpu na všech dvou křižovatkách a ještě šel nakoupit…helenka je v tom skoro nevinně!

5. Radek / etbikez.com

Na půlce fotek leštíte :D

6. Los tomanos

eMTy: Jeste ze se mas na co vymluvit :) he he

7. sigr

tech fotek je na me njak moc ;)

8. ueeeeee

dobře MT ten trens, ten je asi nejvic z te lajny…

9. eMTy

u6e: to je klauz. a ten trens mi zrovna tak těžkej nepřišel. těžkej je třetí, má krátkej dopad a čtvrtej, ten sestupák.

10. Schwara

Jo! Bylo to boží! Leogang je úžasnej, Alpy, hmmm. Malá připomínka pro Čáryse, jezdili jsme v Rakousích, ne v Nemecku.

4: Schwara : a jo, díky :) Už jsem to změnil…
    4: Sigr : No jak jsem psal…

12. kojc

Dobrá práce kucí, probrečel sem v shopu celou sobotu.

13. ueeeeee

MT: ten sestupák ti přišel těžkej??

14. ueeeeee

MT: mě ne, ale ani sem se k němu nedostal :D

15. Buba

KUbajsz: ach ano, okostovat BUKU…:-)