Nu, vyrazili jsme s Petrem Heiníků do Brna na okruh, povozit se ve formuli. A když už tam jedem, tak si dáme i kola, ne. Takže výživná neděle následuje v reportu…
Takže, ráno svítí sluníčko, a my máme v plánu navštívit Brno okruh, kde je Petra táta s Arielem, a pojezdit taky k tomu na kole. Tož se balíme a skáčeme do dodže, a technujem to směrem Brno. Petr si bere své nové testovací RB, které se ze včerejšího Xc změnilo na dnešní FR, a stačilo jen zasunout sedlovku, hehe…
Cestou to držím pořád 15O – 170, závodíme už teď, a v Brně jsme asi za 1:30. Jedem za tátou na okruh, domluvit se co a jak, a voláme Flatínovi, kde že je ten Beachbitch trail. Jsme odborně navedeni navigací, a po zaparkování zjišťujeme, že ač je to skoro 19km od okruhu, stále sem jsou slyšt vytáčený motory. Se nedivím, že to těm lidem vadí.

Jdem jezdit. Hledáme to asi 5 minut, a už to máme. Takže co tu máme. Je tu v podstatě jeden hlavní trail, kterej tu staví partička okolo tohodle webu, o dýlce ais 500m, kterej se vine z mírnýho svahu, takovýho toho co nešlapeš, a jen drobně brzdíš. Trail obsahuje z počátku asi 5 klopenek, navazuje na dva dablíčky a takovej mikro step up step down, a malej dabl do zatáčky, klopku a trošku víc rychlosti na dva zasíláky, a lávku s dropíkem. Pak se to rozděluje, buď jedeš dál a po připažení loktů se vlezeš mezi stromy, a nebo si to dáš na gap a step up, kterej je opravdu dost.
V centrifuze naštěstí leželo tolik lisí, že nás ani nenapadlo se tím brodit, takže jsme tohle mohli s klidným srdcem vynechat. Petr to celý naskakuje už při objevitelské první jízdě "kamto asi vede" a já až tu druhou – není to nic těžkého. Nejtěžší věcí mi tu přijde se vejít mezi ty stromy po lávkovém seskoku – to je hnusnej pocit.
Petr samo drží fest, a tak jde v jedné točce na držku, jojo, kamaráde, na Xc kole se nemá skákat, to ti Kamil neříkal ? :) Jinak si pak dáváme jízdu ještě bez šlapání, a jdem nafotit příšerný fotky, aby jste nám věřili, že jsme tam byli. No tak takhle.
Potkali jsme tu i nějaký místní kluky, který samo čekujou 720, takže mě hned poznali, no paráda, jsem mediální mrdka. Takže je tímto odměňujem fotkou na 720, a teď už jste taky slavní, hehe. Zdravím.
No asi po 2h ježdění, jsme po včerejší XC a lezecké náloži zralý na vodpis. Petra ještě honím do nějakejch klopenek, a pak už se jen loučíme a přesouváme se k autu. Zabalit, naskákat, a hurá na okruh.
Na okruhu je živo. Pan Heiník už má v rukách nesčetně kol, ale energie teda má dost, páč jezdí a jezdí. Do depa, naladit detaily, dolejt benzín, a hurá zpátky do šílenství zatáček. Je tu docela dost lidí, odhadem tak 20 aut, sem tam profi stáj, sem tam nějaký peklo, jako třeba BMW v kombíku a v naftě, který jezdilo časy jak hovado. A pak že nafta patří do kamen.
Nejvíc tu byla taková okruhová corvette, se zvukem kterej jsem nepochopil. Asi tak 8 vykuchanejch dukáren vedle sebe, v plným kotli, a eště to nebyl takovejbordel, jako šel z vejfuků a motoru tohodle superauta. Taky jao jedinej jezdil časy pod 2 minuty. Šílenost.
Poršáky, BMW M3, Nissan GT, a pár formulí. Nissan GT byl vůbec něco. Našlapanej nástupce nissanu skyline, ze kterýho japonský tuneži dostanou i 1000 koní, byl tak narvanej elektronikou, hlídající naprosto všechno, že to bylo na jízdní vlstnosti auto k nepochopení. Dle slov pana Heiníka, kterej se s ním pár okruhů honil, (samo mu nandal) je to peklo : "On ti to clověče pošle do zatáčky, úplně blbě, teď to auto tam začne spínat nesmysly, cestuje ze strany na stranu, naklání se, přitvrzuje, přibržďuje, úplně vidíš jak se snaží s tím bojovat ta elektronika…" MOC.
No a přišel náš čas okusit Ariel. Takže připnout pásy, dostat instrukce, a už jdeme na to. To auto má strašnej zátah. Dvojka, trojka, když je p.H přidrž, tak to je fakt něco. Raketa ! První dvě zatáčky si na to zvykám, po dalších dvouch si to začínám vychutnávat, a pak už je to pecka. Jestli jste někdo někdy jel v motokáře, tak tohle je tomu trošku podobný. Akorát to 5x zvětšete a 20x zrychlete. Sedačky, ač lamino, jsou neskutečně pohodlný, a ani na tebe moc nefouká.

Maximálku si nedokážu tipnout, sedím moc u země, a fouká vítr, na to abych měl nějaký srovnání… Pan Heiník to po zahřívacím kole celkem rozjíždí, dáváme si M3, a v jedný zatáčce cítím, že už dává trošku proťák, že jedem tak 2 sekundy pěkným driftem. To nebylo málo, tak ve 130ti… Má to ten kluk v paži.
Auto váží prd, a proto je zde neskutečný poměr kilo na koně, a auto tím pádem jede hrozně, brzdí skvěle, a ty ho v podstatě neničíš. Destičky snad měnil za celou dobu co ho má jedny, gumy se sjížděj málo, a olej ještě neměnil. Je to velkej rozdíl, proti tomu, když se tu budeš honit den v porsche.Po dni vyměníš desky, kotouče, gumy, a budeš v tom za 150tisíc. Ariel naproti tomu nestojí v provozu skoro nic.
No, takže takhle se tu bavíme. Později přijíždí Faltíno a Marv, a dělaj nějaký fotky, teda Flatíno a Marv mu do toho kecá. No a den se pomalu chýlí ke konci, a my jedem ještě pro benzín, a pak už to nakládáme na valník, a pomalu to balíme. Byla to naprostá pecka.
Brno prostě má co nabídnout.
Díky moc panu Heiníkovi a Petrovi za super zážitky, (Petrovi především za sobotu)a snad třeba až jednou vydělám prachy…tak si taky koupím takovouhle hračku. Jo. To udělám.
Tak zase někdy.
foto : Já, Petr, a Flatíno.
|
|










atom je libovej, tohle mě potkat někde v provozu, tak to nechápu
A kde je ta corvetta? Ja chci vidět tu corvettu :)
U Hejníků zřejmě vědí, do čeho investovat :-) Ariel bych taky chtěl. Nebo Caterham…
Mas proste skvelej zivot :)
ten nissan :love: :love: :love: !!! už vím co chci…japonec a takhle krásnej…na formuli sem tam byl jednou na A1GP a takovej randál sem nikdy nikde neslyšel…když sme stáli u výjezdu z pitstopu a tůrovali to…šílenost…to by mě bavilo s timhle pracovat…závist je veliká
No kuci, tak tohle vam teda ze srdce zavidim. :-)
mám rád auta s motorem na správný straně
no díky za report z naší trati, ale mám nějaký připomínky!
1. není to beach bitch trail !! – protože ue a spol tam ted postavili asi jen jednu osminu toho co tam je (mega drop se step-upem a s transferem)
2. vpodstatě celý Netro buduju asi 8 let! s dopomocí různě příchozích (Adam, Mario, Béďa, Fero no nechci na nikoho zapomenout, takže v poslední době hodně budujou “mladí”!-Květák, Eda…)
3.tratí je tam vpodstatě -jedna hlavní, ale těch rozdvojek je víc (Tankáč-rovnou za NS dropem, Tobogánky-vpravo za NS dropem-vidlička dvou stromů), samostatný spoty jako NS drop, posílák atd.
4. pro víc info http://www.grada.wz.cz
5. Na opravě nadpisu netrvám, :) ale potěšila by ::)) (né vpoho-už ted sme profláklá lokalita a začíná tam být teda pěknej bordel)
jj přesně tak, nerad bych aby tu vznikaly pochybnosti a už vůbec bych nepřiřazoval velectěný název tratičce nad BB trailem :D kterou nazývám jen to údolíčko od gapu za klopenkou dolů… btw už jsou tam rozestavěný další 2 varianty proskákání, tzn úplně nový skoky křižující se se step upem atd…
na video jsem ten příjezd k BB trailu dal jen aby to video nebylo tak krátký :)
mimochodem taky trvám na změně názvu… BeachBitch se píše dohromady ;)))
Kola, lukšusní káry ale kde jsou k sakru ženský??? :-)
4: U6E, Rada : Jsem mimo krám, ale ještě to tedy přepíšu, za chvilinku. Sorry, ale bral jsem to jako daný, nevěděl jsem jaké jsou místní zvyky. Jen teď nevím co tam napsat. :)
4: Hýbňoš : Muhahaáááá ! Závoďáky uměly v Reichu dělat už dávno, že… :)
4: JR: Heme, no, nevím, mě to skoro až tak nenadchlo. To já bych radši ariél…heeeen..cvak..heeeen..cvak…hééééééén…….HÉÉÉÉN, UÍÍÍÍÍÍÍ,uíííí, hééééén hééééh atd
Ty krávo do dneška jsem si myslel, že Ariel je prací prášek….. Co to koštuje taková sranda?
tak to je marast.. prvně se moje fotka dostane takle na oči lidem a drnim se tam jak po týdenní kalbě :D
to čárys: vpoho, nech to tak, u6e je taková mediální mrdka že kdybys tam napsal cokoli jinýho, tak by to nebylo vono :o) (jinak tomu říkáme Netro-jako netroufalky) – takhle vás to aspon nalákalo a přijeli jste ! oooo ! (já jsem jen “lokál” co sem tam navštíví nějakej ten park s lanem.
jinak chystáme další mega drop, takže bude zase důvod přijet :o)
jinak jsme se minuli asi o 5minut co jste odjeli-říkali kluci co ste s nima kecali a jezdili-tak příště.grada
4: Rada : Už jsem to změnil… i v článku, dal jsem vám tam odkaz.
Škoda, ale my už byly fakt jetý. den předtím jsme dávali moc XC a moc na bouldrovce, takže jsme byli opravdu unavení.
Třeba zase někdy.
4: FunThomas : Koukni na stránky Arielu, dozvíš se vše…
Jojo, fotecky se nam opravdu povedly :)
Taktez dekuji za paradni sobotu, z niz mam zazitek na cely zivot :)
ty voe dědku, tak ty jedeš do Brna a ani nedáš vědět. Bydlim v Žebálu hned pod velkou cenou a von ani nezavolá. No nic asi budu muset vyrazit do Tábora na bouldrovku
čárys, mužu se optat kolik ti spapá to tvoje autíčko při takové cestě do Brna?:D
to Luba Brňák, kdo seš? sem taky ze Žebětína ale o tebě sem nikdy neslyšel, jezdím na Chaparralovi s 66kou jestlis mě někdy zahlíd v okolí
ale corvette ste necvali :(
“Driving” our bike. je doufam naschval :D …
jinak Atom asi vyjde provozně nejlíp no…na takovym těžkym sporťáku zničíš za ten den všechny ty měnitelný věci…ale je to auto…atom je zábava :) …po městě bych v tom jezdit nechtěl :) zato na okresce bude asi srandy kopec
to Carlos: jsem bejvalej Táborák a chodil jsem s dědkem na bouldrovku do Tábora. Na biky moc nejsem:-(
tak v tomhle prdítku bych se taky nekdy rad povozil, musi to bejt zazitek jak blazen.. :-) bávo v kombíku, tusim, ze to byla stribrna petka, ze? sakra, o takovych vikendech si nechavam zdat.. diky aspon za to cteni!
nissan gtr35 beru o hned,ale tech 1000koni mel r34 costaval 50tisic liber a nekdosi ho nechal vytunit za dalsich 150tisic liber:)ale itak tech 550koni neboskitem 600 je urcite bozi:)
No jestli to BMW kombi bylo s brnenskou znackou tak vim komu patri. Ma tam M3 motor s tuningem, spoustu dalsich race tuning dilu uvnitr jako brzdy apod. Je to asi nejrychlejsi kombik v Evropě :))) dava s tim na prdel lidem v Nissanech 350Z apod.
4: Lubos Brnak : No ja už ne tebe cislo nemam, a proto by jsi se mohl sebrat, a přijet do Tábora na bouldrovku. Stejně jsem slyšel, že se sem chytáš….
4: Robyn Tattomaster : Hele, to nevím ale bylo to modrý…
4: Mara : Hele, když to držím pořád tak 150 160 170 tak to je deset litříků.
Jooo, Ariel nebo Caparo T1 je taky na mym seznamu:))
natrhnou spoiler vsem dvoutunovejm Xlitrům..
proste pecka.!!
2 Robin Tattoomaster: Ten s tim modrym BMW v tom má fakt diesel 335D :-) je to šílenost ten motor umí z 80ti na 120 to auto poslat stejně jako motor z M3 E90 :-) Na akcích klubu sportovních aut mě vždycky dostává co s tim dává za časy …
Jinak Ariel je pecka ;-) jezdil jsem s Caterhamem roadsport a byl jsem uplně nadšenej, tohle musí být ještě víc :-D