Tomaass: Víkend číslo 25

Od tý doby, co se Čárys začal topit a založil si k tomu ještě další web, to jde se 720.cz lehce z kopce. Já si chtěl po roce a půl redaktorování v dirtbiker.cz dát od nějakýho psaní trochu pauzu a letos už mě to asi přestalo bavit a už sem vám tu pár článků vydal. No a nedávno jsem napsal Andymu a Martinovi, že bych si vzal jeden den na starost. Kluci to uvítali s velkým potěšením a já si vybral čtvrtek. Každej čtvrtek můžete teda čekat něco ode mě.

Dneska bych vám chtěl napsat, jak to vypadá takovej normální víkend u nás. A to byl přesně ten minulej. V kalendáři jsem neměl žádnej závod. Ve čtvrtek jsem to zabalil v Praze v kanclu, nasednul s Tondou do dodávky a vydal se směr domov. Tonda je pes.

Na Turnově se mi líbí, že můžeš bejt pryč jak dlouho chceš a tady se nic nezmění. Takže i když jsem tu možná pár týdnů pořádně nebyl, když dorazím okolo desátý večer do našeho rodinnýho podniku Barrel music club, jsou tu všude známý a připadám si jako doma.

V pátek lehce pracuju, nad Českým rájem se stahují mračna, ale chuť jít na kolo je velká. Status na facebooku a dva telefonáty a už se potkávám s Kubou za Turnovem a s dalším kámošem Tomem na Valdštejně.

Tom nám ukazuje nějaký traily, co jsem ještě nejel a ve třech si tu v tom našem ráji užíváme spoustu parády. Volají nám další kámoši, že už taky při pátku dopracovali a kde jsme. Dáváme sraz na Hrubý skále, kde u výběru z hroznů z roku 2011 formulujeme další plán.

Vyrážíme ve větší partičce dál a je tu krásně a je to jeden z nejdelších dnů v roce a nám se rozhodně chce si toho všeho užít. Před západem slunce zapadáme do hospody na nějaký to jídlo a ještě si dáváme pár trailů za šera, abychom se pak znovu objevili doma v Turnově v Barrelu na baru a všechno bylo jak má. Tady už se jen dohodnout v kolik se jde zítra na kolo a pak už si nemusí nikdo nic pamatovat.

Ráno je sraz v 9:30 na nádraží. Potkávám se tu zase s Kubou, kterej snídá na lavičce. Nasedáme do cyklobusu. Veze nás na traily, který jsme si tu přes zimu opravili a znovu postavili. Okolo Turnova začalo jezdit dost lidí, takže ač jsem to před měsícem skoro hledal, dneska je to vyjetý a člověk může jenom letět. Díky kluci.

Sjíždíme na Malou Skálu a šlapem si to na opačnej kopec ke kamarádovi Václavovi, kterej tu má hospodu a vždycky nám dá něco dobrýho k jídlu. A když dáš Václavovi ještě nějakou tu paličku trávy, neplatíš skoro nic. Najedený dáváme pár parádních trailů zpátky k Jizeře a valíme to po nový cyklostezce domů.

Je nejdelší den v roce, tak mě napadlo, že bychom měli být venku. Opět žhavím facebook a přidává se ke mě Mára, s kterým jsem proseděl střední školu v lavici a naše láska stále pokračuje. Já vybírám místo, on bere gril a nějaký jídlo. Pro jeho Alfu je to docela offroad, ale ty panorámata za to stojej.

Před půlnocí doráží ještě pár kámošů a po hodně pívech a řečech o všem možným jdeme spát.

Ráno už se mi fakt nechce, ale když Jofre zavolá, jdeme zase na kolo. Je neděle, budu muset odjet do Prahy a bůh ví, kdy se na to kolo zase dostanu. Dáváme zase dost parádních trailů, co jsem neznal. Jofre se mi svěřuje, že byl teď na kole po práci každej den. Závidím mu. Přidávají se další, ale já je opouštím, protože Praha volá a já byl zase tři dny na kole.

No tak takhle si tu zhruba žijeme. Nic se nezměnilo. Nic novýho neumíme, jen jezdíme na kole, pijeme píva, kouříme trávu a bavíme se obyčejným životem. Takže nás neváhejte někdy navštívit.

Dobrej důvod k tomu bude třeba už tenhle víkend, kdy kluci pořádaj Kámošskej pojezd na A51. Já tu bohužel nebudu, protože odjíždím plachtit do Polska na jezera a o tom vám napíšu zase třeba příště.

Tohle je tu můj 50 článek za šest let publikování na 720.cz.

tomaass

galerka z víkendu je tu

7 komentářů pod “Tomaass: Víkend číslo 25”

1. Pól Bulva

Ach jo, a já se těšil, že spolu pojezdíme a že mi zrovna u vás konečně splatíš ty 2 píva :)

2. HansCV

Ta posledni fotka z kempu je focena kde ?

3. cartman

HansCV: Sedmihorky

4. camell

Jojo to je nas raj.Turnov je jak dobre vyslaply sandale,muzes bejt pric treba dva roky,ale prijedes domu,vklouznes do nich a jses v pohode…

5. rdv

Mazury?, přimlouvám se za report…

6. KRAJIC

Jo,z toho šlo takové to lidské teplo – příjemné čtení.

KOnečně jsem se dostal k tomuhle článku…a nemam toho moc co dodat.
    Je to už nějaká doba, co jsi sem začal psát, a stále to má náboj, žánrovej rozptyl a vtip i hloubku – takže prostě něco, co baví číst a mě je ctí toto vydávat.