Ano, jsem sedlák, mám velkou prdel a neměl jsem v čem převážet dobytek.
Takže příběh o tom, jak jsem to vyřešil, je vevnitř.
První auto jsem měl, už ve svých 9 letech. Mimo všechny sporty co snad jdou, jsem zkoušel i autocross. Bugina byla super zábavná, ale bohužel drahá a později i malá. Druhý auto bylo teda už plnohodnotný dopravní prostředek. Peugeot expert. Zažili jsme s piškotem tolik dobrodružství a zábavy….Napřiklad cesta do Anglie v 5 lidech + 5 kol. Několikrát Francie, Rakousko a tak dále. No jak šel čas, zjistil jsem, že postavit se v autě při převlíkání, Vyspat se v něm s motorkou a třema kolama, umýt si ruce ve dřezu nebo vyndat chlazení pívo z lednice když griluju, je to co právě chci. Ano bylo jednoduší dát za peugota tažný a vozit karavan co máme, ale já jsem řekl ne!
Piškot měl i svá léta a kilometry. Né že by to na něm bylo znát, ale byl čas porozhlídnout se po něčem jiném a větším. Zprvu padla volba na Iveco daily. Sháněli jsme, objížděli inzeráty a bazary. Nic nás neuchvátilo natolik, abychom ho vezli domu.
Jednou, na výletě v Praze, vidíme Auto ESA s dodávkami. No co podívat se můžem. Ano měli Dailynu. Koukli jsme na to a porovnávali. Vedle stál Citron. No můžu vám říct, že to byla těžká volba. Jasně, někdo bude říkat, že dailyna drží motorově a že Francci neumí dělat auta a tak. Jenže všimly jste si jak je dailyna nakoplá? Jak má vysoko podlahu, střechu a jaký má interiér. Přepočítal jsem to na počet výlezů, naložení motorky, kol, později kočárku nebo nábytku a vynásobil cenou. Vyšlo mi, že Citroen vychází ve všech ohledech líp. No jo! Ale co s piškotem. Tak prej protiúčet. Druhej den vezeme piškota na výměnu. Koukáme ještě na detaily, obcházíme auto a zjištujeme nedostatky. Klasickej Potěmkin. Naleštěný bylo hezky ale na kapotě skrvna od oleje. Pry při výměně nebo co. Našlo se ještě pár důležitých detailů. No za tolik peněz, už se člověk rozmetli jinak. Sebrali sme se a jeli domů. Prej, že koukneme ještě do áček. Ano čteš dobře. Jasně že tě natáhnou ale my sme měli eso v rukávu. Piškot byl z německa a měl ve 50tisících měněnej tachometr. Němci sou poctivý a vše zapsali do servisky. No ale co čert nechtěl při vjezdu do áček jsme servisku tak nějak ztratili. Takže více méně stočený auto. No a druhý eso byl můj táta. Všichni ho znaj a kdo ne, poznaj!
Našli jsme krásnýho cena. Bez vad, chyb a super cenu. Serviska od českýho dodavatele nějakých hadrů (ta firma i člověk existují), takže vnitřek skoro novej a zadeček jak ze škatulky. Bylo rozhodnuto. Berem! Postup byl jasnej. Oceněj moje auto a doplatíme zbytek. Nojo ale neměli to klucí áčkařský jednoduchý s tátou. Mysleli ze nas vohnou ale kdepáááák. Nakonec to vyšlo tak, že sme ačkům prodali stočený auto, a vezli domů skoro nový a za ty peníze! No neber to! Takže první level akce dodávka je splněn.
No jo, ale takhle se tam spát přeci nedá. Ještě než bylo auto přihlášené, vydal jsem se směr dřevospectrum a nakoupil všechny osb desky co měli:D
Postup stavby je na fotkách. Můžu jen říct, že tohle je auto, který sem přesně chtěl! Spotřeba při 120km na dálnici krásných 7,5litru. Solární panel na dobíjení, střešní okno, lednice, sporák, dřez, postel, telka, playstation, nezávislé topení. Co víc si přát? 4asem přibude ještě markýza a pár detailů jako jiné budíky na ukazatel nabijení, obložit osb desky a položit podlahu.Pak by to mělo být vše.
Ptáš se, co se tam vejde? Kromě krav a všech ovcí co na statku máme tak se tam vejde celej vozovej park.
a to je zhruba vše.
-Sedlák Klauz-
|
ty vole, musíš s tím zajet na váhu :D Ale jinak good one, závist :)
udelal bych to úplně stejně :-) Jinak jestli se můžu zeptat – předpokládám, žeje to ta jejich verze L2H2? a jak vysokej a hlubokej je prostor pro kola/motorku?
Hochu, uplne vidim tvyho tatika jak si je v AAA dava … muhaha! :-D
Kua todle prostě žeru, libofka.
Jak tam můžeš nechat přepážku ?? !! To je první co se vyndavá a druhá vě jsou votočný sedačky.. A auto je hned vo 1,5m delší.
Se tatínek musel plácnout přes kapsu…
Tak nevím, prodávat stočený auto a ještě o tom napsat oslavný článek na internetu, to už chce kuráž, která se možná i snoubí i s trochou demence. Je mi líto jiného nadšence do kol, který si to Tvoje olítaný auto za těžce naspořený peníze koupí, navíc s AAA marží. Naštěstí se jedná se o tom, že se takové jednání bude kvalifikovat jako trestný čin, už aby to bylo.
Zatím fakt nejlíp udělanej samodomo obytnňák, co jsem viděl…ta posuvná přepážka je třeba fakt boží.
Deny : ty věci kolem obrázků, to jsou písmenka a ty jsi přečti
Ty woe, megahustý, to eso v rukávu…no pěkně jste s nima vyjebali…
Ach jo :-(
čelkis : Přečteno a Deny má víceméně pravdu. Z takevjdle sraček vznikaj ty špatný reference na áčka. Oni prodávaj co kupujou
p.s. 50kkm je stejnak tak málo že to asi nic neznamená
…moc pěknej report :-)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.307343422655650.73816.100001399831246&type=3
tohle je ulet
Kubas: ano, je to verze L2H2, prostor se dá zvětšit těma šoupačkama takže podle toho co vezeš, šoupeš.
Franta: přepážku jsem nechal proto, že takhle je oddělenej obývací prostor od nakladního. Při jizdě je to rozhodně pohodlnější a nedělá to tolik kravalu. Druhá věc je ta, že když vezeš motorku od bahna nebo motorku obecně, smrdí benzínem. A třetí věc, kam bych dal kuchyň s lednicí? Přemýšlel jsem o rozpůlení přepážky ale vytápět pak další prostory…má to více výhod než nevýhod, Navíc vepředu je lavice-dvojsedlo, takže otáčení padá. Kvůli jednomu místu na sezení…to si sednu raději na basu:-)
Deny: Kéž by bylo vic lidí jako ty. Svět by byl hned lepší a klidnější. Omlouvám se ti, že jsem tě zklamal a omlouvám se i tomu, který to auto koupí. Je jasné že z několika milionů lidí to koupí zrovna nadšenec do kol. Přemýšlel si o tom, že to může bejt právě rada pro ostatní? Achjo, no nic…
Ovar: Bohužel nemáš pravdu. Hned na prvním transparentu velikosti naší stodoly, né-li kravína, se chvástají tím, jak ti garantujou najeté kilometry, jak je auto prohlídnuto specialisty a vono hovno. Ani se na to auto nekoukli. Jediný čeho si všimli, byly oděrky na nárazníku, litá kola a funkční radio. Serviska je nezajímala a prohlídnuto odborníky? néé myslím, že odborník, kterej to od výkupu odvezl mezi další skvěle připravená auta není odborník.
Super a závist…
Super pekny, akorat obrovsky auto :-D
Mam dotaz ohledne topeni a rzi. Mam MB Vito 2001, motorove ok, ale rezne pomalu a jiste, pred dvouma rokama spodni tretina auta novej lak, vybrouseny zrezly mista ale zas to zacina delat bubliny i skrz novou barvu. Existuje nejaky reseni? Vim ze Vita s tim obecne meli problem.
Druha vec je topeni, mam vyndanou prepazku a misto ni zaves, hlavne abych v desti mohl prelezt lavici a bez vylejzani z auta vyrazit (nejvetsi vyhoda). A premejslim nad topenim na zimni vylety. Jaka je vhodna varianta ktera vyjde financne nejlip, uvazoval jsem nad plynem protoze investice do truma s2500 je ca 10 000 kc a muzu to pak prehodit do dalsiho auta, az tohle dojezdi. Mechanik me od toho odrazoval, ze je to nebezpecny, tak nevim. 40 000 kc za nezavisly topeni se mi davat nechce, Jinak jezdime ve dvou takze vzadu je skladaci gauc/dvoupostel plus sklapeci stolek a kola jsou venku na stojanu, ale i tak je prostor omezeny, nevi nekdo jak moc ty plynovy topeni topi? Vyhody vs. nevyhody? Co si o tom myslite?
Dik, Dan
2 Dan: vyčerpávající popis: http://720.cz/?p=11735
Já mám T4 a půjdu zřejmě do nafty, protože v tom nespím tolik a nemám kam bych zadělal plyn.
4. Manas . děkuji.
4: Dan : Plyn, jedině plyn. Přečti si ten link.
skrz rezíky. Existuje nátěr, kterej díky svýmu chemickýmu složení zastaví korozi. Na něj pak přijde klasicky tmel, základovka, barva. Pochybuju, že ti tím auto ošetřili – je dost drahej.
A barva ? JEDINĚ bedliner, nic jiného !!! UTFG…(use the fucking google) http://jalopnik.com/bedliner/
klauz : Acka negarantujou ze auto neni stoceny, ale to ze ho nestocili. Definice odbornika nikde napsana neni a hlinikovy kola zvedaj cenu pro vykup kdezto odrenej naraznik snizuje. Vse jasny jak facka. A servisku nechtej….to je stejny jak kdybys tam privez auto na plechacich a oni chteli litaky. Kdyby byla, zvysi to lehce cenu, kdyz neni-nevadi.
Hele mě se to líbí dost, dobrá práce Klauzík + Klauzík fátre.
Ovar: Co je to za ptákovinu, že garantují to, že nestáčí KM? Takže maj “kámoše”, kterýmu daj litr za to, že auto jede projet a když ho přiveze, tak má o sto tisíc méně, ale to vlastně neva, protože to nestočili v áčkách? Bože a nejlepší je, že na tohle ty češi slyší. Kouknou na tacháč, tam najeto nula nic, oni jsou happy ale vůbec jim nevadí, že maj vošoupanej volant, zničenou palubku atd … ufff
Klauz: Stočit tachometr znamená dopustit se podvodu a někoho okrást. Je vidět, že z toho máš prdel a jsi na to ještě pyšnej, ale to je Tvoje vizitka.
Deny:ty snad ani kvůli tomu nespíš…ale napadat někoho za podvod,nazývat ho zlodějem a dementem,to
už by snad chtělo nějaký ten důvod.Fakta: koupil jsem káru v Německu,v servisce napsáno,že v padesáti tisísích měněnej tacháč- dvě možnosti: buď je to pravda,a k těm na tacháči připočítej padesát tisíc a kup s pocitem,že tady je někdo poctivej…
Druhá možnost: měněnej tacháč,jasně,ale v kolika? Možná třeba ve sto tisících,to nikdo neví.Ale dobrá finta…
a ještě jsi za poctivce.Prostě jsem chtěl jenom poukázat na to,že ani áčka a ani nikdo jiný nemůže garantovat počet nalítanejch kilákú,je to jen reklamní trik.
Takže příště prosím važ slova, jic jsem nestáčel a demennt taky asi nožná nejsem..