Norco Camp 07 – očima Pana P.

11.JPGPetr byl na Norco campu co dělala gengsterská tlupa kolem ETbikez. A kolikrát prorazil se dočtete uvnitř. Muhahaá !

Pátek

Z Prahy vyrážím lehce po 18té hodině a ač sem tušil, že před prodlouženým víkendem to nebude plně optimální čas, situace v Praze překvapila i mě. Ve zkratce řečeno, stálo to všude. Na magistrále míjím v protisměru asi 6 totálně roztřelenejch aut, přistávající vrtulník a kolonu táhnoucí se snad až do Letnan. Prokousat se přes Prahu na KV výpadovku trvá asi 1 a ½ hodiny. Co ty lidi blbnou, nechápu.

Do centra všeho dění, tentokrát kvůli zákazu vstupu do lesa místo obvyklém lesním kempu, situovaného u fotbalového hřiště v Hamrech, dorážím kolem 21té hodiny. Zábava je v plném proudu, lidí spusta, ohen na rozdíl od podzimní akce v pohodě hoří a vládne pohoda.

Sobota

Na devátou přijíždí pan fotograf Robyn Trnka, neboť mu stále něco chybí a nefunguje, ale to je jiný příběh. Předáváme si různý materiál, v rychlosti probereme poslední novinky a už přijíždí autobus. Ten obsazuje první skupina pod vedením Králíka a odjíždí směrem na kopec.  Ani ne za 30min je autobus zpět a nabírá naši druhou skupinu, vedenou starším z dua Stoklasů ve složení Carlos, Radek Broz, Filip Srail, Pádlisté a další, v rychlosti skládáme kola na přívěs a vyrážíme na první kopec. Dle rozpisu dne, nejdříve dáme Frog trail na rozjetí a poté prozkoumáme nové věci, které Nejdek crew od lonska připravila.

Na Frog trail je vcelku rozumný příjezd po asfaltové cestě, ideální na rozjetí a zahřatí, nesmělo by se to ovšem pojmout jako XC závod. Všichni jedou jak splašený, asi se nemůžou dočkat, či co. Frog trail většina lidí zná z lonska, tudíž se jede dost svižně, bez zbytečného zastavování, což je fajn. Pěkně to odsejpá, člověk se sveze.

Kdo zná, ví že na konci je celkem dlouhej skok, do toboganu z přírodního břehu. Jedu za Radkem B. s rozumným odstupem, aspon myslím. Z neznámého důvodu, právě ve fázi kdy letím vzduchem, si Radek lehá, přesně do tobogánu. Nedává mi absolutně žádný prostor, tudíž nezbývá než ho sejmout. Daří se mi to dokonale, vzorek Michelinu má přes celé lýtko. Mohu si nalepit první lebku na dres.

Zpět do kempu, krátká čekačka na autobus a vzhůru na kopec. Nahoře pan řidič laboruje s otáčením až do momentu, kdy zajíždí zadním kolem do příkopu, autobus pokládá na břicho a nemůže vyjet. Odpojujem vlek, přední kolo autobusu stoupá do výše cca. 1m. Těžší jedinci skáčou do dveří, silní tlačí a naštěstí se daří vytlačit autobus zpět. Myslím, že mnohým spadl kámen ze srdce.

Vyrážíme směr myšší díra, novinku pro letošek. Začátek je stejný jak lonský nájezd na Pajndl, luxusní motačka lesem plus dva přejezdy přes potůček, fakt pěkné, hravé, čím víc vyježděné tím lepšejší, kratší přesun po asfaltě, rychlá spojka lesem po úzké pěšince, končící bažinou, což některé překvapuje a končí zde zabořeni až po náby. Další přesun po asfaltě a nájezd na myšší díru. Což je dost trialová záležitost mezi kameny s přejezdy ve svahu, kdy samotná myšší díra je úzký podjezd temnou dírou  pod kolejemi.

Abych nezůstal dlužen své pověsti, píchám a měním duši. Hmmmmm. Dojíždíme do Nejdku, cestou se vyhýbáme šípům (vyletíš z lesa na louku a tam tlupa lukostřelců pálí všemi směry). Opět nahoru a ještě jednou jedeme myšší díru,opět píchám. Hmmmm. A zase nahoru, tentokrát vzhůru na trail Rosa na kolejích. Tlačení a XC je tentokrát delší, ale stojí za to. Rosa je asi nejlepší trail na místních kopcích, rychlý i pomalý, ke konci skrze velké hupy, naprostá paráda, škoda jen že není delší. Pro jistotu opět píchám a mám pocit, že se mi ostatní začínají smát. Mno nic. Naposled nahoru, opět Rosa trail, s tím že sjíždíme rovnou do Hamrů. Druhá jízda po tomto trailu je ještě lepší, člověk už ví co a jak, může to víc pustit, paráda maximální. Konečně bez defektu. Dojíždíme do kempu a bilancujem. Celkem najeto 38km, 6 hodin nahoru a dolu. Únava je cítit. O večerní zábavě nemohu podat zprávu, páč jsem se jí neúčastnil, ale stála za to, co jsem slyšel.

Nedělě

Pro jistotu  jsem vyžebral jiný plášť od Carlose, díky tobě, a měním zadní semislick za normální vzorek – snad to pomůže. Samozřejmě ho obouvám opačně. To jen tak. Tentokrát se cpu do první skupiny spolu s Kubajszem, Kastanem a Carlosem. Na rozjetí dáváme Frog trail, tentokrát ještě rychleji než včera, v kuse je to paráda. V druhém kole jedem myšší díru, s dojezdem na 4x trať,  zde se trochu blbne, Kubajsz s Kastanem trikují na fotky. Jdeme k autobusu a čekáme, někdo si všímá, že druhá skupina jede teprve nahoru a čekání bude tedy delší. Nevadí. Po delším čekání zas a znovu nahoru. Zde se dělíme, já, Kubajsz, Kastan a Carlos jdeme směr Rosa trail s tím, že sjedeme do Hamrů – kluci chtějí ještě na lávky. Zbytek jede směr Sopka. Rosa je opravdu čím dál lepší, už i trochu vyjetá, nehledáš marně stopu, krásně to sviští. Dojíždíme do kempu. Kluci jedou na lávky a já balím a vyrážím směr Praha.

Děkuji klukům za super akci, parádní traily a nezbývá než se těšit na podzim?

a dvě tuny fotek najdete na etbikez , odkud jsem si tyhle půjčil. (volal jsem Radkovi, dovolil mi to)

9 komentářů pod “Norco Camp 07 – očima Pana P.”

1. Janusz

hejnas jaky nehorazny vychlam na te posledni fotce

2. assassin

fakt parada traily, jen ten vyslap nahoru celkem unavi:) Petr sice rozveseluje tim lepenim, ale uz to umi fakt dobre a nezdrzuje:) …..ostatne kdybych v lese daval to co on tak klidne lepim 2x casteji:)

carys: a co teprv ty nedelni foto…. na k120 se vykladali historky jaky si tam daval nehorazny MX….. tak to pak nekteri rozjizdeli az z te traverz pesinky nahore a litali celkem zle… nechapu co tam posilali nekteri na HT……

myslim ze fotka ‘klacek v krku’ bude taky slusna medialni masaz:)

skoda zes mel jinej job, k tyhle akci by se vysmatej typek jako ty hodil a report od tebe by byl asi taky slusny cteni…..

3. el kloko

el kloko: v tom buse ale musel bejt smrad!

4: Assassin : No taky mě to mrzelo, když mi to Radek asi před 3 tejdnama sdělil, že nám koliduje termín Hf tripu a NHT campu. Ale co nadělám. Zkoušel jsem se rozpárat, ale bolelo to, tak jsem to nechal bejt.

S tím motocrossem, to zase tak strašný nebylo, oni kecaj :) Možná někde vyhrabu sekačku, abych vyvrátil fámy o strašném motocrossu :)

Tak snad na podzim.

Jo a Petr je největší píchač !

5. Manas

2 Petr: Ano nekteri se ti i smali :-)

6. robyn

a to by si jeden řekl, že nazout plášť šestaosumdesátkrát nejdřív opačně něco člověku aspoĹ? naznačí…. Někomu koukám ne :) to je prostě dítě květin:))) no war-peace-san francisco-love-no stress

7. eM Tý

PH se směje filipovi a ten nahoře ho za to potrestal!

8. Radek - etbikez.com

více zde: http://etbikez.com/index.php/2007/05/01/norco-camp-report-pa-so/

9. markéta

ty voe…fotka klacek v krku na etbikez je hustá…..